Skravletråd *åpen*

Altså nå blir jeg helt matt :happy090 leser forskjellig overalt!! Men når er man i 3. trimester?? Uke 28? 27? 27+0? 28+0? Blir såå forvirret

Er akkurat samme greia som 2 trimester, rart det ikke bare er en standard, men heller forskjell fra app til app :wacky:
Jeg har fulgt 3 trimester fra 27+0, tror de fleste her har gjort det! :D
 
Nørs sier tredje trimester fra 27+0 så jeg har fulgt det :happy:
 
Okei! Da satser jeg på det :p I så fall er jeg tredje trimester imorgen (24.):hello2
Okei - må bare fortelle :laughing002 Fikk er skikkelig gravidhjerne moment når jeg leste dette! Satt å tenkte på først «hvordan kan hun «være i» juni termingruppa om hun er 24 uker på vei» også slo tanken «hvordan er hun i tredje trimester i uke 24, når de andre nettopp sa 27+0?»:laughing005 Begynte å prøve å regne meg frem til når termin var osv.. Til jeg leste på nytt og forsto at (24.) betydde datoen og ikke uka:laughing002
 
Okei - må bare fortelle :laughing002 Fikk er skikkelig gravidhjerne moment når jeg leste dette! Satt å tenkte på først «hvordan kan hun «være i» juni termingruppa om hun er 24 uker på vei» også slo tanken «hvordan er hun i tredje trimester i uke 24, når de andre nettopp sa 27+0?»:laughing005 Begynte å prøve å regne meg frem til når termin var osv.. Til jeg leste på nytt og forsto at (24.) betydde datoen og ikke uka:laughing002
Ække så lett :hilarious:
 
Hvor ofte kjenner dere bevegelser? Er det hver time til annen hver time? Leste det noe sted, men jeg føler at når jeg er på jobb og er igang føler jeg ikke så mye bevegelse. Samme også ved ro at jeg ikke kjenner konstant bevegelse. Så litt nysgjerrig å hvor ofte og sterkt dere føler det ? :D
 
Hvor ofte kjenner dere bevegelser? Er det hver time til annen hver time? Leste det noe sted, men jeg føler at når jeg er på jobb og er igang føler jeg ikke så mye bevegelse. Samme også ved ro at jeg ikke kjenner konstant bevegelse. Så litt nysgjerrig å hvor ofte og sterkt dere føler det ? :D
Med storesøster var det så og si konstant. Hele døgnet. Nå er det mer tid i mellom. Men likevel ganske mye.
Er hun våken kjenner jeg fort 20-30 på kort tid. Kvarters tid, kanskje. Men det går jevnt gjennom dagen.
 
Med storesøster var det så og si konstant. Hele døgnet. Nå er det mer tid i mellom. Men likevel ganske mye.
Er hun våken kjenner jeg fort 20-30 på kort tid. Kvarters tid, kanskje. Men det går jevnt gjennom dagen.
Okei, ja kjenner nok liv, men ikke like sterkt og ikke hele tiden under jobb dagene, men da har jeg en jobb hvor jeg er mye i bevegelse og da syns jeg det er vanskelig å kjenne. Man blir jo bare urolig!
 
Okei, ja kjenner nok liv, men ikke like sterkt og ikke hele tiden under jobb dagene, men da har jeg en jobb hvor jeg er mye i bevegelse og da syns jeg det er vanskelig å kjenne. Man blir jo bare urolig!
Jeg kjenner heller ikke like mye når jeg er opptatt på jobb, men kjenner litt nå og da, når jeg sitter ned. Ofte litt svakere og sjeldnere, men det tar seg alltid opp på ettermiddag, kveld og natt☺️ Det er sikkert litt døgnrytmen hennes og litt min egen aktivitet. Kanskje du kan ta noen pauser i løpet av dagen, legge deg ned litt kanskje? Og se om du kjenner litt? Bare hvis det kunne gjort deg roligere, men ellers er det nok vanlig ❤️
 
Hei,
Håper alt står fint til med dere. :)
Er det noen andre som er konstant trøtt? Ikke bare psykisk men også fysisk i kroppen. Er i uke 31 nå.
Jeg har alltid vært en person med masse energi og overskudd, men nå er jeg trøtt hele tiden og ALT krever veldig mye energi. Føler når jeg våkner at jeg har sprunget et halvmaraton, eller hatt tidenes treningsøkt.. :oops: Sover minst 10 timer hver natt.
Jeg jobber enda 100%, og hadde egentlig håpet å kunne fortsette med det til permisjonen starter..
 
Hei,
Håper alt står fint til med dere. :)
Er det noen andre som er konstant trøtt? Ikke bare psykisk men også fysisk i kroppen. Er i uke 31 nå.
Jeg har alltid vært en person med masse energi og overskudd, men nå er jeg trøtt hele tiden og ALT krever veldig mye energi. Føler når jeg våkner at jeg har sprunget et halvmaraton, eller hatt tidenes treningsøkt.. :oops: Sover minst 10 timer hver natt.
Jeg jobber enda 100%, og hadde egentlig håpet å kunne fortsette med det til permisjonen starter..
Ja, men hadde jeg jobbet hadde det vært enda verre. Jeg er 100% sykemeldt men må likevel ha en dupp iløpet av dagen, for ikke å sovne på sofaen før klokka 19 :hilarious:
 
Hei,
Håper alt står fint til med dere. :)
Er det noen andre som er konstant trøtt? Ikke bare psykisk men også fysisk i kroppen. Er i uke 31 nå.
Jeg har alltid vært en person med masse energi og overskudd, men nå er jeg trøtt hele tiden og ALT krever veldig mye energi. Føler når jeg våkner at jeg har sprunget et halvmaraton, eller hatt tidenes treningsøkt.. :oops: Sover minst 10 timer hver natt.
Jeg jobber enda 100%, og hadde egentlig håpet å kunne fortsette med det til permisjonen starter..
Sniker fra juli :angelic: fått sjekket jernnivåene dine i det siste? :Heartred
 
Hei,
Håper alt står fint til med dere. :)
Er det noen andre som er konstant trøtt? Ikke bare psykisk men også fysisk i kroppen. Er i uke 31 nå.
Jeg har alltid vært en person med masse energi og overskudd, men nå er jeg trøtt hele tiden og ALT krever veldig mye energi. Føler når jeg våkner at jeg har sprunget et halvmaraton, eller hatt tidenes treningsøkt.. :oops: Sover minst 10 timer hver natt.
Jeg jobber enda 100%, og hadde egentlig håpet å kunne fortsette med det til permisjonen starter..
Absolutt konstant trøtt. Nå sover jeg som regel maks 5 timer om natta pga. smerter, men kjenner på en måte forskjell på "gravidtrøtthet" og vanlig trøtthet. Kjenner det på en måte mer i hele kroppen, sånn som du sier - at det kjennes litt ut som man har hatt den treningsøkta. Ta vare på deg selv og kjenn etter om full jobb er det rette for deg og baby når du har behov for så mye ekstra hvile ❤️
 
Alltid trøtt, og har begynt få litt trøbbel med søvnen, høhø.
Det går bra, men alltid opp en tur i 2-tiden for å på do, og så en runde i 5-tiden. Og etter klokka 5 er det jammen ikke lett å få sove igjen altså.

Er sykmeldt, så er heldigvis gode muligheter til å finne tider å sove på, selv om jeg er så rastløs at jeg vurderer dra på jobb og henge på en kollega bare for å føle jeg gjør noe... Haha
 
Alltid trøtt, og har begynt få litt trøbbel med søvnen, høhø.
Det går bra, men alltid opp en tur i 2-tiden for å på do, og så en runde i 5-tiden. Og etter klokka 5 er det jammen ikke lett å få sove igjen altså.

Er sykmeldt, så er heldigvis gode muligheter til å finne tider å sove på, selv om jeg er så rastløs at jeg vurderer dra på jobb og henge på en kollega bare for å føle jeg gjør noe... Haha
Jeg skal innom jobb og besøke dem i en pause :happy: Det er koselig og ikke minst godt for hodet!
 
Back
Topp