Skravletråd☀️

ElskerJesus♡

Ut på landet☘️
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Me må jo ha ein skravletråd der me kan snakke om alt mellom himmel og jord :happy093
Korleis går det med folk om dagen?❤️
 
Her går det fint, begynner og bli ømfintlig for lukter kjenner jeg så det er litt dritt. Jeg jobber på treningssenter og har en sjef som spiser hardkokte egg og tunfisk på boks til lunsj HVER dag pg det er ett problem :nailbiting:
 
Her går det fint, begynner og bli ømfintlig for lukter kjenner jeg så det er litt dritt. Jeg jobber på treningssenter og har en sjef som spiser hardkokte egg og tunfisk på boks til lunsj HVER dag pg det er ett problem :nailbiting:
Eg kjører taxi, og kjører ein del mennesker som ikkje akkuratt lukter super godt. Det som har hjulpet for meg er å dryppe eterisk olje av peppermynte på genserermet, og når det blir intense lukter ein må stå i holder eg det opp mot nesa så eg kun kjenner peppermynte :hilarious: men ja, det er nok kanskje litt vanskligere når luktene er konstante. Du får ta med deg lunsjen ut i solværet til nasen er litt meir tilpassa☀️
 
Her går det fint, begynner og bli ømfintlig for lukter kjenner jeg så det er litt dritt. Jeg jobber på treningssenter og har en sjef som spiser hardkokte egg og tunfisk på boks til lunsj HVER dag pg det er ett problem :nailbiting:

Det høres helt jævlig ut, haha. Huff! Du har min største medfølelse!
 
Det går relativt bra, men har en del bekymringer denne gangen. Håper alt er bra med spiren i magen!
 
Kor e klagetråden når man for ein gangs skyld trenger den? Haha, eg har igrunn vært litt allergisk mot klagetrådar i termingrupper før :hilarious: men nå kjente eg for å sutra litt. Følte meg litt bedre idag måres, så gjekk på jobb, eg kjøre skuleunger med taxi og jobber dermed kun morninger og ettermiddag og så jobber eg på gården imellom. Men, når eg kom heim fra skulekjøring og blodprøve var eg heilt ferdig! Har influensa og feberen satte inn, har logge i senga og spamma termingruppa i håp om å få verken vekk fra tankane. Tenkte akkurat å ringe sjefen og sei at eg var sjuk og om dei kan ta det, men då ringte sjefen og sa at fleire av taxifjåførene har fått akutt spysjuke med diaré :arghh: og eg må dermed ta skulekjøring i begge bygdene. Syns så synd på sjefen og dei andre at eg tenkte det e bedre at eg kjøre med feber enn dei med spy og diaré :bag::hilarious: men så mange var knock out at mannen min også må kjøre ei rute, og han er ikkje taxisjåfør og må kjøre med privatbil. Så her er det krise. Off. Må kjøre om 20min, så eg ligger å moooter meg opp! Wish me luck❤️
Ps, å ha feber når ein baby graver seg ned i livmor og gir murringer er ikkje deilig, føles nesten som rier. Seriøst. Kanskje ein paracet hadde vært på sin plass idag. Jaja.
Hjertelig hilsen frøken tatlerau uten stoppknapp idag.
 
Her går det fint, begynner og bli ømfintlig for lukter kjenner jeg så det er litt dritt. Jeg jobber på treningssenter og har en sjef som spiser hardkokte egg og tunfisk på boks til lunsj HVER dag pg det er ett problem :nailbiting:
Omg. Tunfisk... det takler jeg ikke når jeg IKKE er gravid nå. Jeg har bannlyst det fra huset de neste 34 ukene :hilarious: :hilarious:
Ikke så lett når det er på jobb da.. sender deg en trøsteklem! :hug003
 
Her er hormonene i gang nå.. ble kjempe sint og ufattelig lei meg fordi mannen kom tomhendt hjem fra apoteket, da jeg sendte ham avgårde for og få kjøpt en digital test:bag: og gråt som bare det pga dårlig samvittighet for reaksjonen min etterpå:hilarious:
 
Her er hormonene i gang nå.. ble kjempe sint og ufattelig lei meg fordi mannen kom tomhendt hjem fra apoteket, da jeg sendte ham avgårde for og få kjøpt en digital test:bag: og gråt som bare det pga dårlig samvittighet for reaksjonen min etterpå:hilarious:
Snakk om! Jeg er såååå irritabel om dagen. Må virkelig holde meg fra å frese..

Som igår så drakk min kommende ektemann såååå sykt irriterende høyt fra flaska.. når jeg skulle sove :hilarious: :hilarious:
Stakkars mann.. jeg sa ingenting da. Men guuuu så det kokte innvendig!
 
Snakk om! Jeg er såååå irritabel om dagen. Må virkelig holde meg fra å frese..

Som igår så drakk min kommende ektemann såååå sykt irriterende høyt fra flaska.. når jeg skulle sove :hilarious: :hilarious:
Stakkars mann.. jeg sa ingenting da. Men guuuu så det kokte innvendig!
Godt å høre vi er flere iallefall.. tar veldig lett til tårene om dagene nå jeg, kan nesten ikke se på serier uten at jeg tutgråter :hilarious: Men tar det bare som et godt tegn da at jeg kjenner på alt dette:love7
 
Snakk om! Jeg er såååå irritabel om dagen. Må virkelig holde meg fra å frese..

Som igår så drakk min kommende ektemann såååå sykt irriterende høyt fra flaska.. når jeg skulle sove :hilarious: :hilarious:
Stakkars mann.. jeg sa ingenting da. Men guuuu så det kokte innvendig!
Off, det e så fælt det der! Har bestemt meg for å virkelig jobbe imot disse følelsene denne graviditeten❣️
 
Off, det e så fælt det der! Har bestemt meg for å virkelig jobbe imot disse følelsene denne graviditeten❣️
Det jeg også prøver på da jeg vet det er "bare" hormonene som får meg til å føle det slik.
Ikke lyst å kjefte og være sur på den stakkars mannen som BARE er snill og god faktisk :Heartpink :Heartpink
 
Det jeg også prøver på da jeg vet det er "bare" hormonene som får meg til å føle det slik.
Ikke lyst å kjefte og være sur på den stakkars mannen som BARE er snill og god faktisk :Heartpink :Heartpink
Ja det er kjempe rart egentlig, ting ein aldri tenker over til vanlig blir mareritt liksom. Og så blir ein så sjukt spontan, seie og gjer ting eg aldri hadde gjort til vanlig. Så strategien dette svangerskapet er å bruke tid på å puste, og droppe å snakke, seriøst ta munnkurv på meg sjølv :hilarious:
Mannen min er verdens snilleste, og har ord som sitt kjærlighetsspråk, så når eg snakker slik til han så klarer han ikkje å legge det vekk heller, så det er alt for ødeleggende. Klarte meg ganske ok forrige svangerskap så eg har truo❤
 
Fikk vite i dag hva jobben har planlagt for sommeravslutning om en uke. Sykkeltur etterfulgt av bading og badstue, og spekemat og godt å drikke til middag etterpå. Kjenner jeg må finne på en unnskyldning for å ikke dukke opp i det hele tatt, ellers får jeg et forklaringsproblem :hilarious: Høres utrolig koselig ut, men akkurat nå passet den sommeravslutningen utrolig dårlig:facepalm:
 
Fikk vite i dag hva jobben har planlagt for sommeravslutning om en uke. Sykkeltur etterfulgt av bading og badstue, og spekemat og godt å drikke til middag etterpå. Kjenner jeg må finne på en unnskyldning for å ikke dukke opp i det hele tatt, ellers får jeg et forklaringsproblem :hilarious: Høres utrolig koselig ut, men akkurat nå passet den sommeravslutningen utrolig dårlig:facepalm:
Snakk om fulltreffar på not what to do :hilarious:
 
Back
Topp