* SKRAVLETRÅDEN *

Åh, så trøtt! Gleder meg til å kunne sove lenge imorgen, da sambo er snill og står opp med snuppa <3 17+0 idag! :) bare 10 dager til oul :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hva skjer med skraveltråden da?? Lite liv her inne... :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tar seg vel opp etterhvert, er kanskje i en "ned"-periode da mange er ferdig med oul og ikke kommet i gang med shopping? Jeg skal på oul i morgen :D
 
Jeg er tilbake 100% i jobb, + lesing til eksamen! og alene med hund, husarbeid og matlaging++ fra mandag-fredag, så da går helgene til mannen <3 :p så blir litt lit action fra meg iallefall :p
 
Jeg er tilbake 100% i jobb, + lesing til eksamen! og alene med hund, husarbeid og matlaging++ fra mandag-fredag, så da går helgene til mannen <3 :p så blir litt lit action fra meg iallefall :p

Ja, har merket at du ikke har vært her! :eek: men skjønner prioriteringene dine altså ;)
Hvilken vogn har du bestilt deg? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå må vi få tatt i gang skravletråden synes jeg. (ikke at jeg har vært i den før nå), men her jeg sitter på sofaen synes jeg det burde vært noe skravling på gang.
 
Nå må vi få tatt i gang skravletråden synes jeg. (ikke at jeg har vært i den før nå), men her jeg sitter på sofaen synes jeg det burde vært noe skravling på gang.

Enig :) den forsvinner fort om vi ikke skravler.
 
Vi kan f.eks si hva vi mener om at dette er den beste perioden i svangerskapet.. Noe jeg leser flere steder.. For meg har det foreløpig slått feil da mine plager startet ca samtidig med mailen jeg fikk fra liberoklubben om at nå startet den gode tiden. Men jeg håper selvsagt å være alene om det og at dere andre har en fantastisk tid om dagen. Er det også flere med meg som føler at det er både lenge igjen og er stressa pga tid samtidig?
 
Her er malinga kjøpt inn (plutselig tilbud hos Flugger) men har foreløpig manglet tida til å gjøre noe med det. Siden barnerommet har vært gjesterom frem til nå må vi også få kastet ut sovesofaen som står der før vi kommer ordentlig i gang. Dog skal rommet brukes som gjesterom i sommer da svogeren min trenger et sted å bo i sommer og skal bo her. Så litt usikkert når vi går igang med ting, men han blir nok å bo på et relativt ferdig babyrom vil jeg tro da jeg ikke liker ting som er ugjort
 
Hvor mye har dere ordnet med rom, utstyr ol da jenter?? :) Kjenner det kribler i henda her:)

Her har en del utstyr kommet i hus! :) men har dessverre ikke begynt på barnerommet enda.. Må gi oss et skikkelig spark og få ut fingeren! Masse som må ryddes ut der, kaste/selge/lagre.. Men ånden kommer vell nå når jeg går sykmeldt! ;)

Hva med deg? :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Jeg er jo nesten klar til bebis kommer jeg :p føler det blir laaaaaange uker frem til termin!


Sent from my iPhone
 
Vi har igjen mye. Endel utstyr som ikke er på plass og barnerom begynner jeg på når vi tar over huset. Så mye å se frem til ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har igjen alt for mye :p huff..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp