K
Koffert
Guest
Leser, husarbeid og venter besøk 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Må nok ut å kjøpe meg litt kjoler, tights osv ammebh!!! Begynner å bli litt trangt.. Ikke mye, men nok til at vanlige busker blir ubehagelig ved langvarig bruk![]()
Sååå herligJeg kjente bevegelser i magen i natt :O Var skikkelig rart..... Ligger nå febrilsk for å kjenne mer, haha.
Jeg knepper opp med em gang jeg er alene kan du troJeg bruker mine vanlige bukser enda, hahahajeg har ikke sjans til å få igjen smekk og knapp. Det er helt totalt umulig.. Men jeg går rundt med åpen bukse da, kan du si
har lange gensere over, hahah.. Hadde folk visst det aå hadde de vel trodd det hadde klikka
Når du oppretter en ny tråd, så finner du muligheten til avstemning neders. Der kan du skrive inn spm, og svaralternativer. Kan jo poste bildene som a, b, c osv.. Usikker om det er mulig med flere enn 3 slternativer..Noen som vet om man kan lage avstemningstråd her inne?i såfall hvordan gjør man det, og må man være på data?
Er på mobil nå, og finner ikke ut av noe![]()
Når du oppretter en ny tråd, så finner du muligheten til avstemning neders. Der kan du skrive inn spm, og svaralternativer. Kan jo poste bildene som a, b, c osv.. Usikker om det er mulig med flere enn 3 slternativer..
Haha da er vi to, knota fælt med derre tilgangsgreiaOkei, jeg får prøve å se hvordan det blirhold ut med meg! Jeg er meget lite teknisk innstilt
![]()
Haha da er vi to, knota fælt med derre tilgangsgreiaskjønte det til slutt da
![]()
VelkommenMelder meg inn her jeg også, vi var på ul i går og så en sprell levende liten krabat som var helt perfekt!!
Så nå begynner jeg virkelig å tro på at dette er sant! Det var jo en liten menneskebaby vi fikk se, selv om nurket bare er 15cm..
Men trollungen nektet å vise hvilket kjønn h*n er så vi må fint vente til oul om 4uker og håpe noen er mer medgjørlige da...
Det er ihvertfall deilig å vite at alt er bra!! Puster mer med magen nå ja!![]()
Jeg er også så himla trøtt. Og jobber ekstra om kveldene pga mye å gjøre. Blir lite tid til forum da! Men, jeg som har protestert vilt på at tida går fort begynner omsider å bli enig. 2,5 uker til oul!!Kjenner mini daglig, nå skal h*n være 16cm. Det begynner å hjelpe på!
Her går enn så lenge knappen igjen (så sant de stretcy buksene velges), men hjemme går jeg gjerne knappeløs. God onsdag, folkens!! Så er vi allerede snart over halvveis i enda en arbeidsuke. Guri malla.