* SKRAVLETRÅDEN *

Blæ, har kjefta og styrt så innmari på telefon i dag :p hater når det er krøll med papirene mine! I dag var det forsikringsselskapet som fikk høre det!

Meeen… alt ordner seg for snille piker! Så nå er alt fint igjen :D fikk det som jeg ville!
 
Jeg var på sykebesøk hos mamma idag, og vi pleier å komme med masse snop til hverandre når vi er syke, så der satt vi og gafla i oss sjokkis.. Og jeg som skulle bli flink :eek:
 
Jeg var på sykebesøk hos mamma idag, og vi pleier å komme med masse snop til hverandre når vi er syke, så der satt vi og gafla i oss sjokkis.. Og jeg som skulle bli flink :eek:
Haha, jeg har også gått på en sjokkosmell i dag :oops: Men det er ennå sikkert 160 dager/nye muligheter til å prøve og være flink! :laughing002
 
dere er ikke alene.. jeg kjøpte sjokolade pudding til kidsa hvis de var flinke å venta i bilen mens jeg handla.. så da ble det pudding på meg og.. Jeg MÅ bli flinkere... Ønsker ikke en bebiss på over 5kg! :eek:
 
Fysen på noe men aner ikke hva! Har bakt sjokolademuffins i dag da siden mannen synes de er så gode. Det syntes ikke jeg i dag, liker ikke sjokolade lengre. Jeg som elsket det før :p vil ikke ha brød, ikke salat, ikke frokostblanding. Banan liker jeg ikke lengre. Hmm, må gå å rote i skapene :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Fysen på noe men aner ikke hva! Har bakt sjokolademuffins i dag da siden mannen synes de er så gode. Det syntes ikke jeg i dag, liker ikke sjokolade lengre. Jeg som elsket det før :p vil ikke ha brød, ikke salat, ikke frokostblanding. Banan liker jeg ikke lengre. Hmm, må gå å rote i skapene :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehe samme her, liker ingenting lengre og går og roter i skapene hele tiden på jakt etter ett eller annet :p ikke funnet noe særlig enda :p
 
Hehe samme her, liker ingenting lengre og går og roter i skapene hele tiden på jakt etter ett eller annet :p ikke funnet noe særlig enda :p

Godt det ikke bare er meg. Det verste er matpakka. Har ikke funnet noe annet en yoghurt som er ok. Begynner å bli lei det også! :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Godt det ikke bare er meg. Det verste er matpakka. Har ikke funnet noe annet en yoghurt som er ok. Begynner å bli lei det også! :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehe har yoghurt i kjøleskapet her å, og melk går an av og til :) 16+4 og fortsatt dårlig! JM mente det skulle gi seg til uke 20 da :) blir redd bitteliten ikke får nokk næring
 
Hehe har yoghurt i kjøleskapet her å, og melk går an av og til :) 16+4 og fortsatt dårlig! JM mente det skulle gi seg til uke 20 da :) blir redd bitteliten ikke får nokk næring

Jeg er ikke dårlig generelt, det har jeg ikke vært på mange uker. Men blir kvalm ved enkelte matvarer jeg var glad i før. Banan f.eks. skulle ha en i forbindelse med lunsj her om dagen. Måtte spytte ut, føler meg som den kresne drittungen :p hehe. Jeg er forresten 16+0 så du leder ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Sist gang jeg rota i skapene etter noe endte jeg opp med å kaste opp.. haha.. så da forsvant den lysta.. Lol.. Er også 16+0 i dag.. :)
 
Jeg har bare lyst på drittmat.. Så alt er som før graviditeten med andre ord...
 
Jeg har veldig dårlig matlyst. Begynner å bli lei. Spise gjør jeg fordi jeg blir sulten, ikke fordi det smaker noe særlig. Gleder meg til å bli "normal" igjen ;) Er bare 14+4 idag, så går vel ratt noen uker til...
 
Jeg har veldig dårlig matlyst. Begynner å bli lei. Spise gjør jeg fordi jeg blir sulten, ikke fordi det smaker noe særlig. Gleder meg til å bli "normal" igjen ;) Er bare 14+4 idag, så går vel ratt noen uker til...

Samma her-de dagene jeg ikke spyr opp alt som er. Føler forholdet mitt til mat er ødelagt, et så lei:(
 
Jeg liker ikke å lage mat, så her blir det veeeeldig lettvint, dermed usunt.. Prøver med mye grønnsaker, og spiser grovt brød og drikker jo bare vann (liker ikke brus) spiser mye frukt til mellommåltidene.. Så alle måltider bortsett fra de fleste middagene er sunne... Så kommer det en del sjokolade innimellom :p
 
Hjemmelaget pizza idag, gleder meg! :) og jammen skal det bli godt med helg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Eg har vært så utrolig dårlig, kvalm og bekymret de siste to ukene. Har ikkje lyst på noe og spise. Spiser litt for at eg ikkje skal bli svimmel. Så gikk eg en tur på vekta bare for og sjekke, siden buksene må heises på hele tiden. Eg har søren meg tatt av 5 kilo på under to uker. Dette gjorde meg ikkje akkurat mindre bekymret :(
 
Kosa oss med buffet til frokost og middag me no :-D digg!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp