Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forresten, noen andre som sniker rundt sånn?jeg sniker på januar og februar nå for å se hva jeg har i vente
så følger jeg litt med på FS, påd e jeg hadde god kontakt med der
![]()
Hihi, er både litt skummelt å spennende. Du har jo født før, jeg har null peiling, og fått litt info derifra om renselsen og sliktNai det har jeg ikke komt på. Men nå må jeg inn å sjekke![]()
Hihi, er både litt skummelt å spennende. Du har jo født før, jeg har null peiling, og fått litt info derifra om renselsen og sliktscary!!
Jeg ble så glad!! Jeg snek litt på oktober, og så at liisjja fra FS har blitt gravidså herlig!!
Jeg jubler litt for at kvalmen er bedre, MEN problemet nå er at matlysten er kommet tilbake, men denne gangen med søtsug! :/ vil ikke spise masse driitpotetgull har jeg ikke orka siden før jul, og plutselig på lørdag spiste jeg en pose med potetskruer. Godt var det og! Haff
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja enn det?? Fru Johnsen, Epleskrott og liisjja på et og samme forumJeg sniker på dagbøker, Skravletråden og Tempetråden på FS. Må heie på de jeg fulgte da jeg var aktiv der selv. Det er så mange bra damer på FS som jeg vil at skal over på terminforum nå. Så du at FruJohnsen har flyttet til oktober også? Det er vel nesten en uke siden. Jeg blir så glad når de flytter ut.
Og så sniker jeg fortsatt på magebilder på de som har termin før oss, men også på eldre termingrupper for å se på magebilder sånn uke 14-20, for det føles ikke så lenge til. Jeg gleder meg til å få mage.
Ja enn det?? Fru Johnsen, Epleskrott og liisjja på et og samme forumdet var godt å se
magebilder sniker jeg også på
hihi, NESTEN kjedelig å være kvitt luftmagen, da så jeg iallefall litt gravid ut
haha
Urinprøve - ja, blodprøve - nei.Tar de imot urinprøve for testing ved helsestasjonen (tenker på når jeg skal til jordmor) og hva med blodprøver og slikt, tar de det der? Vil tro de gjør det, men sikkert noen her som vet sikkert![]()
Aha, æsj så tungvintUrinprøve - ja, blodprøve - nei.
Stortsett må man hvertfall til lege for blodprøve.
I knooow.. Jeg vil absolutt ikke til legen, men må siden jm ikke tar blodprøverAha, æsj så tungvinthahaha takk for svar
![]()
Høres både gøy og slitsomt utVannaerobic ikveill![]()