* SKRAVLETRÅDEN *

Heelt enig. Det går nok snart over, da kan vi nyte maten igjen ;)
Haha, godt poeng ang. grønn smiley :)

Litt dårlig humor etter å ha ligget her en stund. :p Gleder meg veldig til det går over!

Akkurat med ferdig med første treningsøkta på 2 mnd - klarte å jogge 5km (rolig)!! Dro på tross av kvalme og storm. Såå deilig start på helgen :D

Der gleder jeg meg til å bestille :) men er det ikke mye som er litt ubrukelig i de pakkene? Og må man være langt på vei?
Æ synes man fekk masse bra i pakkan, bleier,kremer,såpe,leker,adventflaske,smokke,smokkesnor,sokker,body å sånt :) I å med at dæm e gratis,så kainn man jo itj forlang så masse å værra takknemlig forn det man får :) Får pakka ifra 6måned å fram t 3 mnd etter fødsel :)

Litt dårlig humor etter å ha ligget her en stund. :p Gleder meg veldig til det går over!

Gleder deg til dårlig humor går over? :laughing005
Neidaaaaa, dårlig humor her og ser du :p

Hva gjør dere ikveld? Er det noe på tv ikveld?
Hittil har jeg lagt barn, fiksa meg et glass iste (jada, vanndrivende og kjempesmart på kvelden :p) og satt meg godt tilrette her med pledd og pc ;)

Gleder deg til dårlig humor går over? :laughing005
Neidaaaaa, dårlig humor her og ser du :p

Hihi.. *Fnis*. Jeg tror min dårlige humor er medfødt, men at den bare får god tid til å blomstre når jeg ligger her. Så blir nok dessverre ikke kvitt den. ;)

Oioioi... Selvom jeg syns det er unødvendig av folk å dele matbilder ogsånn for tiden, så måå jeg bare si at det var ekstremt godt med kiwi, druer og banan med vaniljekesam nå :love2

Kosedag! Har spist meg mett på brownies. Ja, var så kvalm at det var det eneste som fristet..*sykt*

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg skal feire bursdag på lørdag, noen forslag til hva jeg kan bake? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Oreokake. Gulrotkake. Bløtkake. Brownies. Sjokoladekake. Boller. Daim-iskake. Ostekake. Kringle. Eplepai. Gul kake. Suksessterte. Pavlova. Saftig sjokolade rullekake. Sjokolade og bringebærterte. Prinsessekake. Cup cakes. Tiramisu. American cookies. Marsipankake.

Og så finnes jo alle sammen i veldig mange varianter. Jeg liker veldig godt denne kakebloggen her: http://www.passionforbaking.com/

Jeg liker for eksempel veldig godt denne brownies-oppskriften her: http://www.passionforbaking.com/blog/2012/03/01/raspberry-oreo-brownies/

Hva liker du? :)

Merker at jeg gleder meg til jeg har matlyst igjen. :p Jeg er veldig glad i å lage mat og bake, og liker å invitere til middag/selskap osv. Blir fint lite av det nå.

Jeg liker den bloggen selv, har den nyeste kokeboka hennes :) ddn brownies oppskriften har jeg villet prøve, kanskje jeg skal prøve den til helga :)

Jeg liker den bloggen selv, har den nyeste kokeboka hennes :) ddn brownies oppskriften har jeg villet prøve, kanskje jeg skal prøve den til helga :)

Jeg elsker bringebær sammen med sjokolade, og det gjorde browniesen veldig saftig og god. Også er jeg en sjokolade-elsker. Ja. Så den har vært en stor suksess de to gangene jeg har laget den. :) Den ene gangen lagde jeg nok til at vi kunne fryse ned rester og da hadde vi en utrolig god dessert helgen etter også. :p Nam!!

11 uka i dag :) Må vel bestill legetime iløpet av nån uka da :)

Back
Topp