* SKRAVLETRÅDEN *

Jeg jobber turnus og har mye senvakter så hender det blir noe dagtid tv. Men er som du sier, dårlig utvalg. Jeg pleier å se på opptak fra kveldene, da jeg antagelig har vært på jobb når programmet går ;) Heldigvis er det annet å gjøre enn å se på tv når formen tillater det, så nå er det vasking som står på programmet her. Og ringe helsestasjonen å få time til jordmor :)

Ja. :) Bedre når man har tatt opp noe fra kvelden ja. Jeg har ligget for lenge sammenhengende på sofaen til å ha noe å se på. :p Håper jeg snart blir bedre, huset trenger en vask her og, selv om mannen har gjort et forsøk. *Fnis*. Skal ikke klage på han da. Han måker, tar seg av hunden, handler mat, lager mat, vasker, ja, alt egentlig, siden jeg ligger rett ut. :)

Ja. :) Bedre når man har tatt opp noe fra kvelden ja. Jeg har ligget for lenge sammenhengende på sofaen til å ha noe å se på. :p Håper jeg snart blir bedre, huset trenger en vask her og, selv om mannen har gjort et forsøk. *Fnis*. Skal ikke klage på han da. Han måker, tar seg av hunden, handler mat, lager mat, vasker, ja, alt egentlig, siden jeg ligger rett ut. :)
Det er godt han tar i et tak :) Jeg orker heldigvis å drive på litt hjemme samt gå på jobb. Men er "latere" enn før. Vanligvis både vasker, trener og handler jeg før senvakt. Nå gidder jeg kanskje bare å vaske ;) Og må jo få inn en dupp på sofaen før jobb :P

Får vel skravle litt jeg også :D Er hjemme med flunsa i dag. Skulle vært på kveldsvakt og skulle vært på tidlig UL i dag, men måtte utsette det til i morgen.. :confused:
Gleder meg sånn!!!! :smiley-bounce013

Det er godt han tar i et tak :) Jeg orker heldigvis å drive på litt hjemme samt gå på jobb. Men er "latere" enn før. Vanligvis både vasker, trener og handler jeg før senvakt. Nå gidder jeg kanskje bare å vaske ;) Og må jo få inn en dupp på sofaen før jobb :P

Jeg håper kvalmen min snart gir seg, da tror jeg at jeg skal klare mesteparten av det jeg pleier. Fortsetter kanskje å sove litt ekstra. :p Synes det høres ut som du holder et bra tempo jeg. :)

*Taster på app på mobilen*

Ja vi er heldige :D mannen her også har vasket, tatt seg av hunden, lagd mat etter mitt ønske, men han pendler da, borte fra mandag-fredag hver uke, så eneste jeg prioriterer da er hunden og å få i meg noe mat (blir veldig enkelt da jeg ikke kan lage mat :p ) kvalmen har begynt å go seg litt nå, er ikke så ofte og ille som tidligere, men denne slappheten og trøttheten blir jeg gal av... :p hvem trenger sånn egentlig og sove 2-3 timers dupp tre timer etter 9 timers nattesøvn???? Jo.. Meg tydeligvis :o :p

Ja vi er heldige :D mannen her også har vasket, tatt seg av hunden, lagd mat etter mitt ønske, men han pendler da, borte fra mandag-fredag hver uke, så eneste jeg prioriterer da er hunden og å få i meg noe mat (blir veldig enkelt da jeg ikke kan lage mat :p ) kvalmen har begynt å go seg litt nå, er ikke så ofte og ille som tidligere, men denne slappheten og trøttheten blir jeg gal av... :p hvem trenger sånn egentlig og sove 2-3 timers dupp tre timer etter 9 timers nattesøvn???? Jo.. Meg tydeligvis :o :p

Kanskje vi skal sove nå fordi det kan bli litt mindre søvn om 7 måneder.... :p

Og ja. Mennene våre er superhelter. Denne graviditeten har krevd en del av han også hittil hvert fall. Jeg skjønner ikke hva jeg skulle gjort uten han nå. Og husker veldig godt hvorfor han er mannen for meg. :) Flink du er som har pendler-mann og klarer deg selv til hverdags. Jeg tror jeg hadde dratt hjem til mamma og pappa om ikke jeg hadde hatt mannen her hver dag. :p Jeg er pingle!

Kanskje vi skal sove nå fordi det kan bli litt mindre søvn om 7 måneder.... :p

Hørtes ut som en veldig god ide ;) hahaha, tror det med søvn kommer til bli største utfordringa. Jeg blir så gretten om jeg ikke får nok :p

Hørtes ut som en veldig god ide ;) hahaha, tror det med søvn kommer til bli største utfordringa. Jeg blir så gretten om jeg ikke får nok :p

Kanskje du får en sove-baby. Det er jo faktisk en del av dem også. Lov å håpe. :) Jeg blir heldigvis ikke så påvirket av søvnmangel, men mannen blir gretten om han har sovet dårlig/for lite....

*håpehåpe* en sovebaby hadde passet ypperlig! med tanke på at mannen pendler også det første året... :p men skal nok gå bra, er nok flere ting enn søvnbehovet som endres av den lille :)

Nu har nu jeg vært heldig hele veien, er 9+6 idag...vært mikroskopisk kvalm i uke 5. Men nu, korsryggen har gått inn for å ta livet av mæ! :mad: Hvorfor? Er det en vanlig "ting"?
Ellers har jeg ingen symptomer, annet enn at luktesansen er skjør.

Å koffert...har du også pendlemann! Ja vi må vel stå han av. Din er ferdig pendler om et år?

Jeg håper kvalmen min snart gir seg, da tror jeg at jeg skal klare mesteparten av det jeg pleier. Fortsetter kanskje å sove litt ekstra. :p Synes det høres ut som du holder et bra tempo jeg. :)

Idag har jeg vært særdeles aktiv :P Både vasket litt, handlet og vært ute og ordnet med litt søppel. Da jeg kom hjem fra handling var jeg kjempesulten og innså at idag er første dag jeg ikke har vært kvalm i det hele tatt :) Kanskje det begynner å bli bedre :) 10+1 idag. Nå litt oppladning før jobb ikveld.

Å koffert...har du også pendlemann! Ja vi må vel stå han av. Din er ferdig pendler om et år?
Ja, om ca 1.5 år.. Den deadlinen endres hele tiden... Men vi håper på muligheter om at han kan jobbe litt hjemmefra etterhvert.. Har du også pendlermannen? Hvor lenge? Jeg synes vi gressenker er tøffe skapninger!! Enkelte ganger synes jeg det kan være godt, for jeg er veldig glad i å være alene, vaske hele leiligheten, lese bøker, koser meg masse, men som regel så savner jeg han veldig, kjedelig å komme hjem hver dag alene etter jobb for så å spise middag alene.. (Beklager sytinga, han dro igjen imorrest, så ensom-følelsen er fersk :p) hunden er en veldig god trøst da :)

Idag har jeg vært særdeles aktiv :p Både vasket litt, handlet og vært ute og ordnet med litt søppel. Da jeg kom hjem fra handling var jeg kjempesulten og innså at idag er første dag jeg ikke har vært kvalm i det hele tatt :) Kanskje det begynner å bli bedre :) 10+1 idag. Nå litt oppladning før jobb ikveld.
Har du litt energi å dele med meg? :p så flink du har vært!! :)

Har du litt energi å dele med meg? :p så flink du har vært!! :)
Ja, det kan du si ;) Har gjort litt mer enn jeg pleier idag :) Begynner vanligvis 15 på senvakt, men idag begynner jeg kl 16. Kjenner den ekstra timen ikke gjør noe nå (skal ligge rett ut på sofaen ei stund). Men jobber da til kl 24 i natt :/

Forresten, jeg er en huuuuuuuge gilmore girls fan, og det går jo på tv på dagtid (ypperlig nå som jeg er sykmeldt) jeg har hele boksen med alle sesongene osv, sett det 100 ganger, men på tv'n nå, er det første episode med Jess (milo ventimiglia) i, og det er favorittepisodene!! Wee, små gleder!!! (Og alle her nå tenker at jeg er gal!! :p )

Eller patetisk :p til info så er jeg litt av begge deler ;) :p

Synes du er søt jeg. Synes 7th heaven er sånn perfekt dagtid tv når jeg er syk. Snill tv når jeg trenger fred og ro. :p

Noen andre som har mye oppblåst mage? Og som hadde det første gang de var gravide? Jeg har liksom alltid hørt at når man har vært gravid før så har magen lett for å stikke ut i tide og utide tidlig i svangerskapet, men jeg synes magen min driver og blåser seg opp hele tiden for tiden. Den er alltid flat/vanlig på morgenen, men på dagen/ettermiddagen kan den gjerne blåse seg opp og stikke litt ut. Og jeg er jo bare 9+3, og førstegangs.

Back
Topp