* SKRAVLETRÅDEN *

Håper det bare er en uskyldig blødning. Husk at det er mange som både har mye menssmerter og mange blødninger i svangerskapet uten at noe er galt. Jeg håper du får gode nyheter på torsdag. <3
Takk for det :) Synes bare det var litt skremmende siden de har vært så milde til nå. Klarer ikke annet enn å senke forventningene ned til et absolutt minimum og heller ta det derifra. Så er jeg i alle fall litt forberedt hvis det skulle være dårlige nyheter.

Håper alt er fint med lille i magen og at UL på torsdag går kjempebra :)

Her skal vi spise pitabrød med kjøtt, salat, grønt og diverse. Enkelt og godt:) Hva skal dere andre spise?
Trenger litt inspirasjon til de neste dagene;)

Her skal vi spise pitabrød med kjøtt, salat, grønt og diverse. Enkelt og godt:) Hva skal dere andre spise?

Her blir det pannekaker :) Snuppa har mast om det i flere dager, og idag er ikke kvalmen verst. Så da får jeg prøve meg på det idag :)

Det hørtes godt ut!! :D takk for tips ;)

Her skal jeg spise fiskegrateng :).. Inneholder det trygg fisk forresten? :/

Det hørtes godt ut!! :D takk for tips ;)

Her skal jeg spise fiskegrateng :).. Inneholder det trygg fisk forresten? :/

Har ikke hørt noe om at det ikke kan spises. Men nå ble jeg usikker også..

Vi lagte lapskaus idag som vi skal ha imorgen. Idag var det kylling og ris med bearnaise. Litt usunt, i know. Men veldig godt!!

Snart helg nå!! Er det ikke?

Snart helg nå!! Er det ikke?

Haha.. Optimist? :p Hadde vært deilig om dagene gikk så fort, da kunne jeg kanskje nærmet meg 2. trimester og forhåpentligvis mindre kvalme. :)

*Taster på app på mobilen*

Disse menssmertene får jaggu bety at det vokser inni der. Au au au!

Du kan trygt spise fisk til middag ja! Er vel kun blåkveite av "middagsfisk" man skal holde seg unna... Og blåkveite er nå ikke så veldig vanlig ;-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Skal man ikke styre unna ferskvannsfisk av en viss størrelse da?

Haha.. Optimist? :p Hadde vært deilig om dagene gikk så fort, da kunne jeg kanskje nærmet meg 2. trimester og forhåpentligvis mindre kvalme. :)

*Taster på app på mobilen*

Noe må man fokusere på for å holde motet oppe ;) bare tull, egentlig. Jeg skal jo jobbe hele helgen uansett :p

Herregud, jeg er så dum av og til!! Skal jo ta fastende blodprøver i dag, og har fått fri fra jobb første time osvosv.. Tror dere ikke jeg prestere å glefse over ei halv smurf-pakke da?? Jeg er så sykt irriterende! :p jaja, det får bare gå..

Herregud, jeg er så dum av og til!! Skal jo ta fastende blodprøver i dag, og har fått fri fra jobb første time osvosv.. Tror dere ikke jeg prestere å glefse over ei halv smurf-pakke da?? Jeg er så sykt irriterende! :p jaja, det får bare gå..

Visste ikke at man skulle faste??? Jeg har time senere i dag!

Visste ikke at man skulle faste??? Jeg har time senere i dag!

Visste ikke jeg heller. Hadde jo time på mandag, og hadde jo Googla rundt om det rett før. Er ikke vanlig å faste. Så jeg vet ikke jeg, men det er vel noe spesielt han vil sjekke sikkert. :p men det får bli med smurf innabords

Jeg fastet ikke til blodprøvene. Tror ikke det er vanlig, så får nok beskjed om man skal møte fastende.

Back
Topp