* SKRAVLETRÅDEN *

For en hersens berg-og-dalbane dette svangerskapet er. Teller ned dagene til UL og mer visshet på torsdag. Kanskje litt visshet etter svangerskapskontroll på mandag også, men tviler litt på det. For en gangs skyld ønsker jeg at helga skal gå fortfortfort!

God lørdag til alle sammen!

Lurer fælt på når jeg skal slutte å være så kvalm!! 11+4 i dag, og det er ikke det spøtt bedre.

Sitter på dass og har allerede sittet her i 20 min! Presser for harde livet uten at noe kommer ut. Har sååå vonde luftsmerter jeg ble vekket av. Men lufta kommer ikke ut pga den harde avføringen. Presser jeg noe mer nå, kommer ungen ut!

Nå syns jeg ordentlig synd på meg selv!

Zzz! Utrolig hvor kjedelig skihopp på tv er!! :p men pappa insisterer på at det er spennende.. jeg, nei...

Sitter på dass og har allerede sittet her i 20 min! Presser for harde livet uten at noe kommer ut. Har sååå vonde luftsmerter jeg ble vekket av. Men lufta kommer ikke ut pga den harde avføringen. Presser jeg noe mer nå, kommer ungen ut!

Nå syns jeg ordentlig synd på meg selv!
Har du kjøpt deg Duphalac/Laktulose? Har du Microlax? I så fall, kjøp dette på apoteket fort som mulig.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hva mener dere ang maling av vegger så tidlig i graviditeten? Vi bygger jo hus å nå nærmer det seg at jeg skal begynne å male. Har vel egentlig tenkt at det holder med å ha vinduer på fult og bruke maske. Hva syns dere? Vi skal male såppas mye så kan ikke ta oss råd til å kjøpe sense. Budsjettet er ganske stramt fra før

God lufting og vannbasert maling så går nok det bra :-) skal male selv nå til uka. :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Sliten. ....6 vakte i uka her å lite søvn e ikke god kombinasjon ;)

11+6 og første kontroll i dag :) blir spennende!

Lykke til idag! :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Tusen takk! :)
Må dra alene da, siden venninna mi ligger med omgangssyke! Men det går nok bra.

Aiai.. har hjemmedag med snuppa idag mens sambo er på kurs.. Elsker å ha kosedager med hu, men akkurat nå er jeg både kvalm og veeeldig sensitiv på lukter. Hu spiste puffet ris til frokost og det lukter helt forferdelig, haha :) og så passet det jo kjempebra at hu ordna den bæsjebleia til meg nå ;p Hu så ganske rart på meg da jeg hadde brekninger gjennom hele bleieskiftet ;) huff, får håpe denne kvalmen/intense luktesansen snart roer seg! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp