* SKRAVLETRÅDEN *

Tror jeg har søkt på "skjult gruppe" nå. Om jeg har fått det til, var det ikke vanskelig Bare sette en liten hake..:p
Og trykke på "lagre"... Husket det?

Aldri vorre sykemeldt i heile mitt liv æ ,så bortskjemt sånn sett :) Håpe æ slæpp oinna gangen her å :)
Har du kappe og en "S" på brystet? Du virker så full av energi. 4 unger på 4 år. Ikke er du kvalm. Jobber mye. Bøyer meg i støvet!;-D

Nettopp hatt barnebursdag til gosingen som blir 6 i mårra! E dødssliten :P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har du kappe og en "S" på brystet? Du virker så full av energi. 4 unger på 4 år. Ikke er du kvalm. Jobber mye. Bøyer meg i støvet!;-D
Hehehehehe,har nok itj d, men har vældi lette svangerskap, snille,rolige onga som søv heile natta å stortrives på jobb, så da bli alt liksomt så enkelt :) Å æ har en mainn som hjelpe t masse ,både med ongan å husarbeid:)

Det er der du kan...hmm... Legge ut hemoroidebilder? Eller skrive/spørre om ting man kanskje ikke vil at ALLE skal kunne se? Det vi skriver her på denne siden kan jo alle se selv om at man ikke er registrert og "en av oss"?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Håper ikke noen legger ut hemoridebilder.. Hahaha.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hehehehehe,har nok itj d, men har vældi lette svangerskap, snille,rolige onga som søv heile natta å stortrives på jobb, så da bli alt liksomt så enkelt :) Å æ har en mainn som hjelpe t masse ,både med ongan å husarbeid:)

Virker som du har det veldig bra da:) Og da får man også mer energi:)

Er det noe spennende på tvn ikveld?

Kakekrigen går nå. Syns det er litt gøy å se. Hun johanna er jo komisk :-P

Det er der du kan...hmm... Legge ut hemoroidebilder? Eller skrive/spørre om ting man kanskje ikke vil at ALLE skal kunne se? Det vi skriver her på denne siden kan jo alle se selv om at man ikke er registrert og "en av oss"?

Hahaha, hemoroidebilder er jo viktig å få med seg ja :) Jeg tror nå jeg er anonym her så om alle kan lese det så vet likevel ingen hvem jeg er. Virker litt tungvindt med enda en gruppe spør du meg..men så er jeg ikke innom her 24/7 heller så jeg har sikkert ikke nok innlegg engang. Håper ikke at alt vil skje der inne da :)

Glad jeg ikke trenger å ordne noe selskap akkurat nå! hehe :) mini har ikke bursdag før til sommeren, og han blir bare 3, så blir nok bare noen venner med barn og familie som blir invitert. Så trenger ikke stelle i stand de store greiene. Bare han får kake, gaver og en krone, så er han fornøyd i massevis!

Back
Topp