Og trykke på "lagre"... Husket det?Tror jeg har søkt på "skjult gruppe" nå. Om jeg har fått det til, var det ikke vanskelig Bare sette en liten hake..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og trykke på "lagre"... Husket det?Tror jeg har søkt på "skjult gruppe" nå. Om jeg har fått det til, var det ikke vanskelig Bare sette en liten hake..![]()
Har du kappe og en "S" på brystet? Du virker så full av energi. 4 unger på 4 år. Ikke er du kvalm. Jobber mye. Bøyer meg i støvet!;-DAldri vorre sykemeldt i heile mitt liv æ ,så bortskjemt sånn settHåpe æ slæpp oinna gangen her å
![]()
Hehehehehe,har nok itj d, men har vældi lette svangerskap, snille,rolige onga som søv heile natta å stortrives på jobb, så da bli alt liksomt så enkeltHar du kappe og en "S" på brystet? Du virker så full av energi. 4 unger på 4 år. Ikke er du kvalm. Jobber mye. Bøyer meg i støvet!;-D
Hehehehehe,regne med d vart full fartNettopp hatt barnebursdag til gosingen som blir 6 i mårra! E dødssliten
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
JeppOg trykke på "lagre"... Husket det?
Det er der du kan...hmm... Legge ut hemoroidebilder? Eller skrive/spørre om ting man kanskje ikke vil at ALLE skal kunne se? Det vi skriver her på denne siden kan jo alle se selv om at man ikke er registrert og "en av oss"?
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Hehehehehe,har nok itj d, men har vældi lette svangerskap, snille,rolige onga som søv heile natta å stortrives på jobb, så da bli alt liksomt så enkeltÅ æ har en mainn som hjelpe t masse ,både med ongan å husarbeid
![]()
Kakekrigen går nå. Syns det er litt gøy å se. Hun johanna er jo komiskEr det noe spennende på tvn ikveld?
Tro meg, er temmelig klar for sengaHehehehehe,regne med d vart full fartDu får ta tidlig kveill
![]()
Kakekrigen går nå. Syns det er litt gøy å se. Hun johanna er jo komisk![]()
Jeg er faktisk en av deltagerene på kakekrigen som går siste uka i januar!
Det har jeg fått med meg:-D Så reklamen i går men vet ikke hvem av de du er![]()
Hahaha, hemoroidebilder er jo viktig å få med seg jaDet er der du kan...hmm... Legge ut hemoroidebilder? Eller skrive/spørre om ting man kanskje ikke vil at ALLE skal kunne se? Det vi skriver her på denne siden kan jo alle se selv om at man ikke er registrert og "en av oss"?
Å jeg som hadde tenkt til det!!
KjæmpeartiJeg er faktisk en av deltagerene på kakekrigen som går siste uka i januar!
KjæmpeartiSjøl så kainn æ itj å bak
![]()