Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Et amatørspørsmål fra meg: hva er hensikten med skjult gruppe?
Er dere på app? I så fall må dere nok gå helt ut og fjerne august 2014 fra favoritter og legge til på nytt. Om dere er på PC kommer det nok opp med en gang. Den ligger under "Våre bilder".
Jeg har før svangerskapet som favoritter og forstår ikke hvordan jeg fjerner det? Hva mener du med gå helt ut? Vil ikke ha notifications om alt som skjer der lengerbruker appen.
Jeg ser fordelen med lukket gruppe. Har et forferdelig familiemedlem som jeg hater som har funnet ut hvem jeg er her på forumet. Hun driver å leser alt jeg skriver og spør om for å vite ting jeg ellers aldri ville delt med hu! For ei kjerring. Nytter ikke å bytte nick heller for det gamle jeg har skrevet får det nye nicket mitt.
Hehe kanskje hun tar hintet når hun leser detteJeg ser fordelen med lukket gruppe. Har et forferdelig familiemedlem som jeg hater som har funnet ut hvem jeg er her på forumet. Hun driver å leser alt jeg skriver og spør om for å vite ting jeg ellers aldri ville delt med hu! For ei kjerring. Nytter ikke å bytte nick heller for det gamle jeg har skrevet får det nye nicket mitt.
Du står ikke på listen over de som har tilgang. Har du søkt?Jeg finner ikke![]()
Du står ikke på listen over de som har tilgang. Har du søkt?
Lykke tilSitter å venter på ultralyd nåspennende!
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Noen som har fått tilgang til den skjulte gruppen??![]()