* SKRAVLETRÅDEN *

Et amatørspørsmål fra meg: hva er hensikten med skjult gruppe?

Det er der du kan...hmm... Legge ut hemoroidebilder? Eller skrive/spørre om ting man kanskje ikke vil at ALLE skal kunne se? Det vi skriver her på denne siden kan jo alle se selv om at man ikke er registrert og "en av oss"?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Et amatørspørsmål fra meg: hva er hensikten med skjult gruppe?

Her inne kan alle lese alt og man kan finne dette ved å Google for eksempel. Alt er jo åpent på nettet. På skjult gruppe er det kun de som har tilgang som kan se. Om man har lyst til å legge ut bilde av babyen sin der f.eks. Eller spørre om noe vanskelig om venner, familie eller mannen som alle som kjenner en i virkeligheten ville visst om og dermed skjønt hvem du er. Vi er jo en del som er nokså anonyme her på fellesen. Skjult gruppe gjør at man kan velge å dele litt mer om man vil. :)

*Taster på app på mobilen*

Jeg ser fordelen med lukket gruppe. Har et forferdelig familiemedlem som jeg hater som har funnet ut hvem jeg er her på forumet. Hun driver å leser alt jeg skriver og spør om for å vite ting jeg ellers aldri ville delt med hu! For ei kjerring. Nytter ikke å bytte nick heller for det gamle jeg har skrevet får det nye nicket mitt.

Er dere på app? I så fall må dere nok gå helt ut og fjerne august 2014 fra favoritter og legge til på nytt. Om dere er på PC kommer det nok opp med en gang. Den ligger under "Våre bilder".

Jeg har før svangerskapet som favoritter og forstår ikke hvordan jeg fjerner det? Hva mener du med gå helt ut? Vil ikke ha notifications om alt som skjer der lenger:p bruker appen.

Jeg har før svangerskapet som favoritter og forstår ikke hvordan jeg fjerner det? Hva mener du med gå helt ut? Vil ikke ha notifications om alt som skjer der lenger:p bruker appen.

Bare hold fingeren oppå "Før svangerskapet" (altså, uten å åpne forumet) og så kommer det opp en meny hvor du kan velge "Unsubscribe" (tror jeg det heter). Du trenger heller ikke å få notifications på forum bare fordi du har den på favoritter egentlig da, men det velger du selv på innstillinger. :)

Jeg ser fordelen med lukket gruppe. Har et forferdelig familiemedlem som jeg hater som har funnet ut hvem jeg er her på forumet. Hun driver å leser alt jeg skriver og spør om for å vite ting jeg ellers aldri ville delt med hu! For ei kjerring. Nytter ikke å bytte nick heller for det gamle jeg har skrevet får det nye nicket mitt.

Du må lage ny profil. Ny mail adr og alt. Da slipper du unna så sant du passer på hva du skriver, altså så hun ikke skjønner at det er deg

Jeg finner ikke :(

Hehe kanskje hun tar hintet når hun leser dette ;)

Du må ikke på datan nei. Søke gjør du i telefonens nettleser.
Du kan gå inn der nå og se om det står at søknaden er pending eller ikke. For å få gruppen synlig på appen etter godkjenningen så måtte jeg logge ut av appen og så inn igjen :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Sitter å venter på ultralyd nå :-) spennende!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

så det lå flere fra gruppa her på topp 100 nå, så gøy :) syns det var veldig fine premier denne mnd, så tror jeg må skravle en masse...hehe :P passer jo fint at jeg er sykmeldt ;)

Idag har jeg vært på første kontroll til jordmor :-) var kjempegreit og fikk masse info :-) ble plutseli mer virkelig! Skal på ul i uke 12, så ville hun at jeg skulle komme imellom den og oul i tillegg da de hadde god kapasitet :-D noen fordeler med å bo ute på bygda :-P

Aldri vorre sykemeldt i heile mitt liv æ ,så bortskjemt sånn sett :) Håpe æ slæpp oinna gangen her å :)

Ane itj kossn man kjæm sæ inn på skjult gruppe æ :p

Tror jeg har søkt på "skjult gruppe" nå. Om jeg har fått det til, var det ikke vanskelig Bare sette en liten hake..:p

Back
Topp