Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har veldig lite kvalm, enda.
Har også ikke blitt avslørt enda.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Æ ska på ul på Fredag, bærre for å sjå om aillt e i orden med spirelitenMainn som bestilt time t mæ,hainn e litt bekymra for at æ har litt murringa innimellom
![]()
Kan en få vanlig ul før uke 12? Har så lyst å bestille å se om alt er bra. Også fordi jeg er så usikker på hvor langt jeg er på vei. Ikke helt planlagt..
Utrolig snill å omtenksom å sjøSå søt mann!!hihi
Kjekt å få en ul å bekreft at aillt e i orden,så man kainn slapp avTrur jeg skal bestille UL Til etter nyttår jeg også... Har jo farget utflod osv..
Ultralyd før uke 12/13 er innvendig ultralyd - livmoren har som oftest ikke kommet over skambenet før detteKan en få vanlig ul før uke 12? Har så lyst å bestille å se om alt er bra. Også fordi jeg er så usikker på hvor langt jeg er på vei. Ikke helt planlagt..
Ultralyd før uke 12/13 er innvendig ultralyd - livmoren har som oftest ikke kommet over skambenet før dette
~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~
Jeg gleder meg til UL 8. januar, jeg![]()
Æ ska på ul på Fredag, bærre for å sjå om aillt e i orden med spirelitenMainn som bestilt time t mæ,hainn e litt bekymra for at æ har litt murringa innimellom
![]()