* SKRAVLETRÅDEN *

Æ har heldigvis null kvalme...men,æ spis jo så masse at æ blir stappmett heile tia :p

hehe, har prøvd på det jeg og, men det er ikke alt som frister, og selvsagt har vi lite som frister i huset....:(

Jeg har veldig lite kvalm, enda.
Har også ikke blitt avslørt enda.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har veldig lite kvalm, enda.
Har også ikke blitt avslørt enda.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så heldig du er :D

Jeg hadde tenkt å vente med å fortelle søsteren noe, men så lette hu etter sminke i toalettmappa mi, og fant folattablettene, så da skjønte hu jo tegninga! Menmen, var ikke no krise...alle de andre søsknene og foreldrene våre vet det. Og noen få venner :)

Æ ska på ul på Fredag, bærre for å sjå om aillt e i orden med spireliten :) Mainn som bestilt time t mæ,hainn e litt bekymra for at æ har litt murringa innimellom:)

Æ ska på ul på Fredag, bærre for å sjå om aillt e i orden med spireliten :) Mainn som bestilt time t mæ,hainn e litt bekymra for at æ har litt murringa innimellom:)

Så søt mann!! :) hihi

Trur jeg skal bestille UL Til etter nyttår jeg også... Har jo farget utflod osv..

Kan en få vanlig ul før uke 12? Har så lyst å bestille å se om alt er bra. Også fordi jeg er så usikker på hvor langt jeg er på vei. Ikke helt planlagt..

Kan en få vanlig ul før uke 12? Har så lyst å bestille å se om alt er bra. Også fordi jeg er så usikker på hvor langt jeg er på vei. Ikke helt planlagt..

Man kan bestilli privat UL når man vil, men da må man betale for den selv.
Er du usikker på hvor langt du er på vei, snakk med legen din, det kan gi grunnlag for å få UL'en dekt.

Ikke vært hos lege enda, men skal ringe på fredag å bestille time:)

Ultralyd før uke 12/13 er innvendig ultralyd - livmoren har som oftest ikke kommet over skambenet før dette ;)

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~

Ultralyd før uke 12/13 er innvendig ultralyd - livmoren har som oftest ikke kommet over skambenet før dette ;)

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~

Venter til slutten av Januar, da er jeg iallefall over 12/13 uker:)

Ojoj. I morgen er jeg 6+0 og jeg leste på oversikten nå at etter uke 6 så er risikoen for SA kun 8 %. Så nå er det 92% sjanse for at alt går bra! ♡ Det synes jeg var gøy.

Sniker litt innom. Vi skal over til hytta til svigers nå, så blir vel lite aktivitet fra meg der også. Sniker litt innimellom. :)

*Taster på app på mobilen*

Det går helt sikkert bra. Murringer er da helt normalt. :-) Så spennende å få se lille i magen.

*Taster på app på mobilen*

[qtrorte="Lykkeliten_86, post: 16872653, member: 81746"]Det går helt sikkert bra. Murringer er da helt normalt. :) Så spennende å få se lille i magen.

*Taster på app på mobilen*[/quote]
Æ trur aillt e bra æ å :) :) Gler mæ masse t å få sjå spireliten :)

Back
Topp