Sorry litt mye info kanskje, men note to self: når du er gravid og allerede oppblåst, spiser du ikke sånn hermetikkboks med erter, kjøtt og flesk. Nå ser jeg virkelig høygravid ut!![]()
Hehehe.....
Der ga du meg dagens latter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sorry litt mye info kanskje, men note to self: når du er gravid og allerede oppblåst, spiser du ikke sånn hermetikkboks med erter, kjøtt og flesk. Nå ser jeg virkelig høygravid ut!![]()
Takk for tips, d ska æ huskSorry litt mye info kanskje, men note to self: når du er gravid og allerede oppblåst, spiser du ikke sånn hermetikkboks med erter, kjøtt og flesk. Nå ser jeg virkelig høygravid ut!![]()
God jul å god bedringHer her formen blitt stadig dårligere.. har ligget rett ut i 3 dager nå.Men så lenge babyen har det bra så skal jeg ikke klage!
God jul jenter!!! kos dere masse!![]()
![]()
For ei nydelig lite tuppe!!!!
For et år sia så gjekk æ høygravid.speinnt å forventningsfull med den vakreste lille Katinka i magen,å snart e skatten min 1 år å hu e høyt å lavt,overaillt å held mamma`n i god form
![]()
Hehehe, hate sånne strømpebuksa....dæm e jo såååååå trangDummeste ideen ever var å ta på hold-in strømpebukse for å prøve skjule magener faktisk ufattelig slitsomt