* SKRAVLETRÅDEN *

Sorry litt mye info kanskje, men note to self: når du er gravid og allerede oppblåst, spiser du ikke sånn hermetikkboks med erter, kjøtt og flesk. Nå ser jeg virkelig høygravid ut! :D

Hehehe.....
Der ga du meg dagens latter :)

Her her formen blitt stadig dårligere.. har ligget rett ut i 3 dager nå. :( Men så lenge babyen har det bra så skal jeg ikke klage!

God jul jenter!!! kos dere masse
! :);):p

GOD JUL :)

GOD JUL :greet008

Her ligger samboer og spyr og jeg er morgenkvalm så det holder. jippi! Venter på at det går over, så skal jeg komme meg til mamma og begynne ordentlig julaften :santa

Kos dere masse i dag jenter. Lykke til til alle som skal fortelle familie om lille i magen! Gleder meg til å høre reaksjoner og hvordan dere gjorde det.

Tenk så mange glade besteforeldre og tanter/onkler det blir i kveld, da <3 masse lykke til til dere som skal fortelle! En gledens dag :)

Her skal det ikke fortelles noe som helst ;) de som skal vite det vet det alt, og resten tror jeg lider av kyssesyken! Hihi.

Hihi, jeg gleder meg til å si det til de nærmeste ikveld :) god jul damer <3 jeg koser meg med julekaffe og askepott :)

1506046_10151770677996621_843410247_n.jpg

For ei nydelig lite tuppe!!!! :D

:love7 For et år sia så gjekk æ høygravid.speinnt å forventningsfull med den vakreste lille Katinka i magen,å snart e skatten min 1 år å hu e høyt å lavt,overaillt å held mamma`n i god form :love7

Dummeste ideen ever var å ta på hold-in strømpebukse for å prøve skjule magen ;) er faktisk ufattelig slitsomt

Dummeste ideen ever var å ta på hold-in strømpebukse for å prøve skjule magen ;) er faktisk ufattelig slitsomt
Hehehe, hate sånne strømpebuksa....dæm e jo såååååå trang :) Men, d e vel meininga å ;)

Back
Topp