* SKRAVLETRÅDEN *

Var tilfeldig at jeg datt inn på kanalen, har ikke sett på det før... kjenner jeg angret VELDIG nå, for det var veldig nærme filmet at barnet var livløst! Endte godt da!! De fikk liv i han, men det var ikke så morro å se på kjenner jeg!

Har vært i natt å har vakter hele uka. Æ jobber bare natt, å syns det er veeeldig tungt akkurat nu. Er så trøtt.

Det kan jeg forstå; men du har vel kanskje vken også? Jeg kan sove mellom 12 og 6, så det er ikke ille i det hele tatt.

Må være våken ja. Håper at trøttheten går over snart :)
Usj, ja nei DET hadde jeg ikke klart. Er segneferdig klokka 23:00 jeg og det er gjerne etter noen timers søvn på sofaen i løpet av ettermiddagen. Skulle sikkert gjerne lagt meg i 20:00 tiden hver kveld...

Jeg lærte en gang at for å holde seg oppvakt når en er kjempetrøtt hjelper det å "riste på ørene som om du har vann i dem som du vil ha ut." Dette fordi væsken i øregangene beveger seg når du gjør det, noe som visst skal hjelpe mot trøtthet. Og grønne epler! Og drikk masse vann. (Selvom du dermed er dømt til en natt på do!)

Sliter med kvalme og uggen i kroppen,var på legevakta og videre til sykehuset for å ta ultralyd,,tok innvendig ul og kunne se en liten spire der inne og hjerte som slå :) legen sa at jeg er 6 uker på vei,,er konstant dårlig :(

Sliter med kvalme og uggen i kroppen,var på legevakta og videre til sykehuset for å ta ultralyd,,tok innvendig ul og kunne se en liten spire der inne og hjerte som slå :) legen sa at jeg er 6 uker på vei,,er konstant dårlig :(

usj, det er så kjipt med den kvalmen!! Hadde faktisk glemt litt hvordan det var...Men det var noe av grunnen til at vi ikke valgte to veldig tette hvertfall! blir ca 3år mellom de!

Jaja, idag begynner romjulsskuespillet mitt. Må finne gode unnskyldninger for ikke å ta et glass vin til maten, for på hytta er det vin til middagen hver kveld:-( Wish me good luck;-) gleder meg til det blir offisielt på nyåret!

Hva gjør damene på lille julaften?
Æ har vorre på jobb, handla dæm siste julegavan,klipt håret t sønn min,laga middag,bada ongan :) No ska æ pakk inn dæm siste julegavan,pynt litt mer t jul,samt juletreet :)

Legen ville sykemelde meg i 2 uker så nå ligger jeg å gruer meg til å ringe!
Hør på legen å ta godt vare på dæ å den lille :) Skjønne at du grue dæ, men godt å få det unnagjort :) Det finnes da flere folk som kainn ta vaktan din i jula vettu :)

Hør på legen å ta godt vare på dæ å den lille :) Skjønne at du grue dæ, men godt å få det unnagjort :) Det finnes da flere folk som kainn ta vaktan din i jula vettu :)

Gikk bra å ringe :) hun jeg snakket med vet jo om graviditeten så da var det greit. Så nå sitter jeg å leser litt til siste innleveringsoppgave :)

Gikk bra å ringe :) hun jeg snakket med vet jo om graviditeten så da var det greit. Så nå sitter jeg å leser litt til siste innleveringsoppgave :)
Supert :) Håpe du får slappa av å kost dæ masse i jula :) Lykke t me siste innleveringsoppgave :)

Kos dere masse alle damene :) både ikveld og imorgen :) god jul <3 her sitter jeg og gubben (jeg har endelig ferie nå) ser julegilmer, koser oss med jukeboks og snakker om at dette er den siste julen det bare er oss to og hunden.. Neste år er lilleløva med oss <3 vi gleder oss sjukt!!! :D

Edit: julegilmer = julefilmer.. Jukeboks = julebrus

Last edited by a moderator:
Skal snart se nothing hill ❤️ gleeeeder meg

Sorry litt mye info kanskje, men note to self: når du er gravid og allerede oppblåst, spiser du ikke sånn hermetikkboks med erter, kjøtt og flesk. Nå ser jeg virkelig høygravid ut! :D

Back
Topp