Var tilfeldig at jeg datt inn på kanalen, har ikke sett på det før... kjenner jeg angret VELDIG nå, for det var veldig nærme filmet at barnet var livløst! Endte godt da!! De fikk liv i han, men det var ikke så morro å se på kjenner jeg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært i natt å har vakter hele uka. Æ jobber bare natt, å syns det er veeeldig tungt akkurat nu. Er så trøtt.
Må være våken ja. Håper at trøttheten går over snartDet kan jeg forstå; men du har vel kanskje vken også? Jeg kan sove mellom 12 og 6, så det er ikke ille i det hele tatt.
Usj, ja nei DET hadde jeg ikke klart. Er segneferdig klokka 23:00 jeg og det er gjerne etter noen timers søvn på sofaen i løpet av ettermiddagen. Skulle sikkert gjerne lagt meg i 20:00 tiden hver kveld...Må være våken ja. Håper at trøttheten går over snart![]()
Sliter med kvalme og uggen i kroppen,var på legevakta og videre til sykehuset for å ta ultralyd,,tok innvendig ul og kunne se en liten spire der inne og hjerte som slålegen sa at jeg er 6 uker på vei,,er konstant dårlig
![]()
Æ har vorre på jobb, handla dæm siste julegavan,klipt håret t sønn min,laga middag,bada onganHva gjør damene på lille julaften?
Hør på legen å ta godt vare på dæ å den lilleLegen ville sykemelde meg i 2 uker så nå ligger jeg å gruer meg til å ringe!
Hør på legen å ta godt vare på dæ å den lilleSkjønne at du grue dæ, men godt å få det unnagjort
Det finnes da flere folk som kainn ta vaktan din i jula vettu
![]()
SupertGikk bra å ringehun jeg snakket med vet jo om graviditeten så da var det greit. Så nå sitter jeg å leser litt til siste innleveringsoppgave
![]()
Tusen takkTusen takk <3 håper du får kost deg masse du også![]()
Ååååh,dein e koseligSkal snart se nothing hillgleeeeder meg
Ååååh,dein e koseligSkal snart se nothing hillgleeeeder meg