* SKRAVLETRÅDEN *

Foruten å se på håndball, hva bedriver dere kvelden med.

Jeg baker sjokolade kake :)
Jeg elsker å bake sjokoladekake og benytter enhver anledning jeg har til å gjøre det.
Eller rettere sagt, jeg elsker å pynte sjokoladekaken

Foruten å se på håndball, hva bedriver dere kvelden med.

Jeg baker sjokolade kake :)
Jeg elsker å bake sjokoladekake og benytter enhver anledning jeg har til å gjøre det.
Eller rettere sagt, jeg elsker å pynte sjokoladekaken
Fint lite.. Drikker juice og surfer. Har svitsja over til en helt sikkert dårlig tenåringsfilm.Hadde ambisjoner om å strikke et par masker, men tror jeg skal redefinere kveldens mål til "legge meg tidlig", det blir utfordring nok ;)

Æ bestilt mæ tidligere utgave av babydrom for noen dager siden. Den kom i posten. Så skal gjøre meg klar for natta, legge meg å lese i bladet :D

Forresten: sjokoladekake <3

Edit; jøss, gikk visst over til trøndersk, jeg pleier aldri å skrive trøndersk, bortsett fra når jeg chatter på fb...

Kvelden min: litt innpakkingsinnspurt, besøk av familie og nå i seng. Kjenner jeg skulle ha lagt meg for lenge siden, men er uvant at kroppen er så tappet for energi. Men veldig glad for at jeg i dag har fått bekreftet at blodtrykket mitt er lavt. Da slipper jeg å bekymre meg over om det er noe annet ihvertfall

Æ bestilt mæ tidligere utgave av babydrom for noen dager siden. Den kom i posten. Så skal gjøre meg klar for natta, legge meg å lese i bladet :D

Forresten: sjokoladekake <3

Edit; jøss, gikk visst over til trøndersk, jeg pleier aldri å skrive trøndersk, bortsett fra når jeg chatter på fb...

Er det et blad man kan abonnere på? Har ikke hørt om det før

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er det et blad man kan abonnere på? Har ikke hørt om det før

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Er et helt nytt blad, kommer kvartalsvis :) kommet bare 4 nummer av det, jeg hadde nettopp fått positiv test, skulle ut å fly, så det i hylla og kjøpte det. Er for kommende mammaer. Om du googler "babydrøm" så kommer det opp, du kan bestille via sms, og regningen trekkes da fra mobilregninga :) neste kommer i februar :)

PS. Mente at du kan bestille tidligere nummer. Jeg bestilte nummer 2 og 3 :)

Er et helt nytt blad, kommer kvartalsvis :) kommet bare 4 nummer av det, jeg hadde nettopp fått positiv test, skulle ut å fly, så det i hylla og kjøpte det. Er for kommende mammaer. Om du googler "babydrøm" så kommer det opp, du kan bestille via sms, og regningen trekkes da fra mobilregninga :) neste kommer i februar :)

Det må googles:) Takk for godt tips: D

Har blitt ekspert på å analysere dopapir i det siste :D i dag syntes jeg at jeg så et snev av brunt, og fikk naturligvis greit hetta av hele greia. Men måtte bare slå det fra meg... Hadde jeg sett på det lengre så hadde jeg nok sett både rødt og rosa. Så paranoid er jeg ;)

Ante ikke at det gikk sn å være så redd for å miste... Blæ

I dag er kvalmen hardere mot meg enn den hsr vært før :0 To dager til juleferie! Gi meg styrke så jeg ikke blir gal de to siste arbeidsdagene ;)

Første jm time nå :-D blir så mye mer virkelig!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Siste dag på jobb nr1 før jul. Bare en arbeidshelg på sykehjemmet igjen før det er skikkelig juleferie :D

Back
Topp