* SKRAVLETRÅDEN *

Gratulerer med overstått eksamen!! :)
Driver med nedtelling til juleferie selv, jobber tom 23. des, og da har jeg senvakt (men slutter jo "tidlig" siden jeg jobber i bhg) Men det er kjedelig å avslutte med 3 senvakter på rad!! :p
Ja, det skjønner jeg! Hehehe... her er en seinvakt for meg ferdig klokka 2200. Heldigvis har jeg mellomvakter i romjula da, så da er jeg ferdig klokka 1700.. da kan jeg likevel rekke å dra på en middag til noen liksom :P

Så arti :) D e om heimkommunen min på tv 2 nyhetan no...angående sammenslåing med nabokommunen :)

Ikke for å være negativ altså, men jeg trodde liksom kvalmen skulle avta med tiden. Er nå 8 uker (etter midnatt) og jeg er verre en noen gang. Er kvalm hele dagen :( samtidig som magen min er VARM!! Blæ

Ikke for å være negativ altså, men jeg trodde liksom kvalmen skulle avta med tiden. Er nå 8 uker (etter midnatt) og jeg er verre en noen gang. Er kvalm hele dagen :( samtidig som magen min er VARM!! Blæ
Kati va du på ul på bildet ditt? :)....Æ fant det ut ;)
Å håpe kvalmen gir sæ snart :)

Last edited:
Æ e så overlykkelig!!! Var så godt på ul idag. Hadde en dårlig natts søvn inatt pga blødningen, sovnet som en Stein etter jobb, nå sitter jeg å koser meg med svangerskapsboka. Jeg lager en selv, med dagbok, legitimere, ultralyd med bilder og div nettsider osv :) storkoser meg :D og dere... Hjelpes.. Jeg kjøpte litt babytøy jeg.... :o på zara (nettbutikken) de har så mye fint.. Og jeg vil ikke at det skal bli borte :p hahaha ja, er fortsatt lov å le av meg :p jeg rister på hodet av meg selv her jeg sitter... :p

Æ e så overlykkelig!!! Var så godt på ul idag. Hadde en dårlig natts søvn inatt pga blødningen, sovnet som en Stein etter jobb, nå sitter jeg å koser meg med svangerskapsboka. Jeg lager en selv, med dagbok, legitimere, ultralyd med bilder og div nettsider osv :) storkoser meg :D og dere... Hjelpes.. Jeg kjøpte litt babytøy jeg.... :eek: på zara (nettbutikken) de har så mye fint.. Og jeg vil ikke at det skal bli borte :p hahaha ja, er fortsatt lov å le av meg :p jeg rister på hodet av meg selv her jeg sitter... :p
Hipp,hipp hurra!!!! :)
Synes det høres koselig ut æ :)
Fekk du fint bilde, ka fekk du sjå ? :)

Hipp,hipp hurra!!!! :)
Synes det høres koselig ut æ :)
Fekk du fint bilde, ka fekk du sjå ? :)
Fikk bilde ja, ser ikke så veldig godt, men plommesekken, og lilleløva på 5 - 5.5 mm :) og fikk se bankende hjerte :) ble så glad at jeg begynte å tute :p

Fikk bilde ja, ser ikke så veldig godt, men plommesekken, og lilleløva på 5 - 5.5 mm :) og fikk se bankende hjerte :) ble så glad at jeg begynte å tute :p
Fantastisk :love7 D e den bittelille babyen din du fekk sjå i dag :):):)

Æ e så overlykkelig!!! Var så godt på ul idag. Hadde en dårlig natts søvn inatt pga blødningen, sovnet som en Stein etter jobb, nå sitter jeg å koser meg med svangerskapsboka. Jeg lager en selv, med dagbok, legitimere, ultralyd med bilder og div nettsider osv :) storkoser meg :D og dere... Hjelpes.. Jeg kjøpte litt babytøy jeg.... :eek: på zara (nettbutikken) de har så mye fint.. Og jeg vil ikke at det skal bli borte :p hahaha ja, er fortsatt lov å le av meg :p jeg rister på hodet av meg selv her jeg sitter... :p

Du husker prosenten når du har sett hjertet? Du er ikke gal som kjøper babyklær da. :) <3 Det hadde nok jeg også gjort, det er jo en stor "seier", ikke sant? :)

I dag er jeg 8 uker ❤️ 20,1% av svangerskapet fullført. Bare 79,9% igjen ;) hihi

Nesten like sterk strek som kontrollstreken i dag, og som vanlig sterkere enn i går, så jeg har helt medium hcg-stigning (i følge tabellen). Jeg ligger midt på treet. Det er jo innafor! :) Jeg ble glad. 4+4 i dag. Jeg begynner å tro skikkelig på dette. :D Glad i dag, og litt tidlig våken.

Last edited:
Jeg er så trøtt. Helt utslått. Må stå opp nå, me kjenner at det blir hardt. Godt det snart er ferie.. får holde ut de siste dagene:)

Back
Topp