* SKRAVLETRÅDEN *

jaaaaa… må vaske nesten hver nå…

Prøv å unngå å vaske det hver dag.
Jo oftere du vasker det, jo oftere trenger du å vaske det.
Vasker du det for ofte, blir det fortere fett.

Jeg syns det er vanskelig å si om det har noe med graviditeten å gjøre, jeg pleier å få fetere hår på denne tiden av året

Jeg skal på fest i dag. Har vasket en vinflaske, ristet kullsyren ut av mozellflasken og fylt opp igjen vinfladken med det! Satser på at ingen gjenkomskuer meg:) Noen andre som må finne på lignende? :D
Når jeg var gravid sist (mistet veldig tidlig)… tok jeg med meg en cola, og en sånn lommelerk med sprit men blandet det aldri da :) du må bare være sikker på at ingen bommer vin fra deg :)

Hva gjør augustdamene på en herlig dag som denne da?
Har jobbet, men kom hjem tidligere fordi jeg var for kvalm… ellers sovet massse etter at jeg kom hjem!

og nå håper jeg tiden går fooooort og mandagen kommer slik at jeg får sett min lelle reke på UL :)

Prøv å unngå å vaske det hver dag.
Jo oftere du vasker det, jo oftere trenger du å vaske det.
Vasker du det for ofte, blir det fortere fett.

Jeg syns det er vanskelig å si om det har noe med graviditeten å gjøre, jeg pleier å få fetere hår på denne tiden av året
Jeg får som regel tørt hår og tør hud om vinter.. og nå er alt veldig fett.
Huden blir jo fettere av hormonene og derfor får mange gravide masse kviser :) men som alt annet, det er veldig individuelt!

Koselig
:)

Haha, hele 30 minutter gikk med til å brekke meg halvt til døde over doskåla i dag tidlig! Når jeg var ferdig måtte jeg legge meg igjen, for da var jeg helt gåen :) haha... skulle hatt meg åå film

Jeg og mannen våknet KL 10, men Ligger ennå :) med bikkja i senga. Vi koser oss maks i Helgene, siden det er bare da han er hjemme. <3 ha en fin søndag damer <3

Jeg er skikkelig trøtt og sliten. Var det i går og. Tror egentlig det er fordi jeg ikke har sovet lenge nok, men vi får se utover i uken. Synes det er litt tidlig å bli trøtt allerede. :)

Back
Topp