SKRAVLETRÅD

Ja nå skal jeg si vi er i siget her![:D]
Har hatt besøk jeg da. Kjempekoselig å se henne igjen. Blei mye gravid og fødselsprat siden hun er gravid[:D]

ORIGINAL: Lisee

Ja nå skal jeg si vi er i siget her![:D]
Har hatt besøk jeg da. Kjempekoselig å se henne igjen. Blei mye gravid og fødselsprat siden hun er gravid[:D]

Jeg har også en venninne som er gravid, så blir litt sånn prat her også, men synes det er litt gøy jeg!![:D]

[:)]dytter litt ettersom det er litt flere her.. så karnsje det bli litt skravel

jeg er her, skal snart sove tror jeg, vegar er syk, så greit å sove snart i tilfelle han får en dårlig natt med lite søvn...

Ja jeg ventet på bilder av søte Ronja i går jeg[:(]  men kansje vi får se i dag da[:(]

god morgen forresten ja[:D][:D]

åå gleder meg til å se!! nå gråter jeg ikke lenger hihi[:D][:D][:D]

Jeg så de nå, skikkelig kule var de!!! morro å se!![:D]

Er visst ikke så populært med en skravletråd...  

nå er det hvertfall home and away, det skal jeg se!!!!

ORIGINAL: nettemor

Så akkuratt på home and away jeg også. Har ikke sett på kjempelenge. Hvem er denne Sarah som alle er livredd for??? Oppdatering trengs[:D]

Så akkuratt på home and away jeg også. Har ikke sett på kjempelenge. Hvem er denne Sarah som alle er livredd for??? Oppdatering trengs[:D]

Denner sara er visst kjæresten eller noe til felix, som plaget dani i lang tid, etter som jeg skjønner...

Og felix er død, og de tror nå at sara drepte han selv med noe dop..

Men hvem felix er vet ikke jeg, var en periode jeg ikke fulgte så godt med[8|]

Denner sara er visst kjæresten eller noe til felix, som plaget dani i lang tid, etter som jeg skjønner...

Og felix er død, og de tror nå at sara drepte han selv med noe dop..

Men hvem felix er vet ikke jeg, var en periode jeg ikke fulgte så godt med[8|]

Eg trur Felix var ein som ho hadde noko med å gjere på universitetet... men eg er ikkje sikker...

Ja, når du sier det, så tror jeg kanskje at jeg husker det ja.

Lurer på om ho skreiv en artikkel eller noe om han... Ho gjorde i alle fall noe som fikk han så forb... Så tror det var slik den hevnen mot henne begynte...
[:D] (er vi husmødre så er vi husmødre!!![:D])

ok, sånn det var ja, har alltid fulgt så godt med på det, emn nå på våren så jeg nesten ikke en eneste episode*skammemeg*

Tipper vi fekk med oss kvar episode i vente-tida før babyane våre kom!!! He he! Og det med Felix skjedde sikkert sånn ca då vi vart veldig opptatt med dei lille nurka våre!

Hvordan er lørdan hos dere?? Er hos svigers for å avlevere lillegullet, blir fest på meg og sambo i kveld. Gleder meg[:D].
Nyyyyyydelig vær, må nok lure meg ut!

I dag har vi vært og kjøpt noen nye klær til Vegar, hadde jo nesten ingen bodyer, kun noen få men de var for små gitt [:D][:D]

Kos deg i dag da Henni!!!

Morro med fest, Henni! Kan jeg også tenke meg snart!
Vi har vært på blåbærtur i dag. Plukka 16 liter, så nå er vintersafta redda. Den er jo så god -også så sunn da gitt[:)] Så når Eskil skal få smake saft for første gang, er den hjemmelaget *litt stolt*[:D]

Så flink du er å plukke blåbær!!!! [;)]
Vi har også vore på shopping idag, skulle ikkje ha noko til Elisabeth, iallefall ikkje kle... kom heim med 2 pysjer, 1 body, og 1 strikkajakke.... hm. Og det brukte eg tida på før ho begynte å bli sutrete... Når ho blei det, så måtte eg skunde meg å gjere det eg skulle... finne sengamat, finne innflytningspresang, kjøpe CD til meg og far og kjøpe ei leike til Elisabeth. Men vart ferdig! [:D] Og Elisabeth sovna utslitt i bilen heim...

he he sånn er det alltid med handing her også, tror aldri jeg har vært i byen jeg, uten å komme hjem med noe til Vegar! hihi[:D][:D]

Jeg vil også plukke bær, har lyst på multe jeg da, det er så godt med multekrem!!

Back
Topp