Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sanka
hihi.. har holdt på med gaaaaaamle klær til ronja i dag.. kjempesøte klær..fått en del av søstera mi. så masse nye kjoler.. måtte le da jeg fant en joggedress til ronja.. i fløyel og med leopard prikker! [8D]
noe av det er helt tilbake fra 1980.. [:D] kjempe nusselig..
tok noen bilder å, men gidder ikke før i kveld å legge de inn på datan da.. tenkte jeg skulle fixe litt på hjemmesia da. [:D][:D]
ORIGINAL: lilletrille
Vi tok to sprøyter på 5 mnd-kontrollen, så idag var det ingen heldigvis! Kun vanlig sjekk! Og jenta vår har det toppers! Har vore litt bekymra sidan eg ikkje får i ho graut...., men har lagt på seg 400 gram på 1 mnd, og det var "godkjent"! [:D]
Og no gikk akkurat pappen på badet for å skifte DEN skitt-bleia!!! He he, visste akkurat kortid eg skulle levere ho ifrå meg! Ho begynte å bæsje med ein gang ho kom til faren! He he.
Seinare idag skal vi ha kaffibesøk, og eg har laga ei halv kake som vi skal ete til ære for Elisabeth sin halvtårs dag!!!
ORIGINAL: nettemor
hihi.. har holdt på med gaaaaaamle klær til ronja i dag.. kjempesøte klær..fått en del av søstera mi. så masse nye kjoler.. måtte le da jeg fant en joggedress til ronja.. i fløyel og med leopard prikker! [8D]
tok noen bilder å, men gidder ikke før i kveld å legge de inn på datan da.. tenkte jeg skulle fixe litt på hjemmesia da. [:D][:D]
åå da må vi få se hihi[:)][:)]
hehe.. skal få se senere da! [:D] gjøre det i kveld når tutta sover [8D]
ORIGINAL: nettemor
åå da må vi få se hihi[:)][:)]
hehe.. skal få se senere da! [:D] gjøre det i kveld når tutta sover [8D]