SKRAVLETRÅD

nettemor

Forumet er livet
Snik kikket litt på andre sider jeg he he[:D][:D][:D] syns vi skal ha en skravletråd her inne også!!!

Så skravl i vei jenter!!!!

ja e skraveltråd må vi jo ha... hva har dere gjort i dag da? vi har vert på kontroll å gått en lang tur. her har det vært kjempeherlig vær så vi har kosa oss ute. nå sover lillemannen for natta så da er jeg her en tur[:D]

dytt dytt opp med seg[8D]

Jeg er også her [;)]

Har vært en deilig dag i dag for eldstejenta har overnattet hos bestemoren sin, og da har gutten vår ikke hatt noen å krangle med[:D]...og det betyr mer ro for hu mor [;)][:D][;)]

...Kan være litt slitsomt å ha tre barn i så nære alder, særlig når gutten vår er skikkelig GUTT![8D]

...men kos er det likevel. Angrer ikke [:)]

Har vært på 6 mnd kontroll vi, de var såå imopnert over vegar *stoltmamma* hihi, han kryper jo, eller åler seg frem da, nå har han fått skikkelig fart på seg også!!! det er så morro!!!

Han var blitt stor også, var 8910 gram og 70 lang!!!

Så det er vaksine neste gang også asså, mye vaksiner gitt[8|][:)][:)][:)] trodde vi slapp unna da jeg[:(]

ja, ok, legesjekk for oss også neste gang!! 

natta da jenter, trøtt nå jeg[:)][:)]

Så er det en ny dag da[:)] Her går dagene i ett for tiden. I går var vi på mammatreff +at jeg var ute og spiste med en venninne på kvelden. Deilig for mamma å komme seg litt ut![:)]
I dag får vi også besøk. Får besøk av ei venninne som bor i Stavanger, og ho er gravid. Har ikke sett ho siden magen var flat og nå er ho 20 uker på vei. Gleder meg[:)]
¨Ha en fin dag alle sammen![:D]

Så koselig da Lisee, vi er inne i dag vi da Vegar er litt småforkjølet og har feber, men tror det bare er en reaksjon på sprøytene han fikk i går...

Skal se om jeg gidder å få vaska hele huset i dag he he....

ingen som vil skravle her inne nei[:(]

Vi tok to sprøyter på 5 mnd-kontrollen, så idag var det ingen heldigvis! Kun vanlig sjekk! Og jenta vår har det toppers! Har vore litt bekymra sidan eg ikkje får i ho graut...., men har lagt på seg 400 gram på 1 mnd, og det var "godkjent"! [:D]
Og no gikk akkurat pappen på badet for å skifte DEN skitt-bleia!!! He he, visste akkurat kortid eg skulle levere ho ifrå meg! Ho begynte å bæsje med ein gang ho kom til faren! He he.
Seinare idag skal vi ha kaffibesøk, og eg har laga ei halv kake som vi skal ete til ære for Elisabeth sin halvtårs dag!!!

Er innom i dag jeg også! Er så lite på bv for tiden. Er så mye annet å drive med! [&o][:D]

ORIGINAL: fruluna

Er innom i dag jeg også! Er så lite på bv for tiden. Er så mye annet å drive med! [&o][:D]

ja, det skjønner jeg, når man man pusser opp så går det masse tid på det[:)][:)]

vi skal snart pusse opp barnerom vi hihi, gleder meg masssse!!!!!![:D]

ORIGINAL: Sanka

hihi.. har holdt på med gaaaaaamle klær til ronja i dag.. kjempesøte klær..fått en del av søstera mi. så masse nye kjoler.. måtte le da jeg fant en joggedress til ronja.. i fløyel og med leopard prikker! [8D]

noe av det er helt tilbake fra 1980.. [:D] kjempe nusselig..

tok noen bilder å, men gidder ikke før i kveld å legge de inn på datan da.. tenkte jeg skulle fixe litt på hjemmesia da. [:D][:D]

åå da må vi få se hihi[:)][:)]

ORIGINAL: lilletrille

Vi tok to sprøyter på 5 mnd-kontrollen, så idag var det ingen heldigvis! Kun vanlig sjekk! Og jenta vår har det toppers! Har vore litt bekymra sidan eg ikkje får i ho graut...., men har lagt på seg 400 gram på 1 mnd, og det var "godkjent"! [:D]
Og no gikk akkurat pappen på badet for å skifte DEN skitt-bleia!!! He he, visste akkurat kortid eg skulle levere ho ifrå meg! Ho begynte å bæsje med ein gang ho kom til faren! He he.
Seinare idag skal vi ha kaffibesøk, og eg har laga ei halv kake som vi skal ete til ære for Elisabeth sin halvtårs dag!!!

så fint alt er bra da[:)][:)]

1 gang jeg ser så mange inne på en gang i feb klubben [:D]

jepp he he, sånn skal det være vettu[;)]

ORIGINAL: nettemor

hihi.. har holdt på med gaaaaaamle klær til ronja i dag.. kjempesøte klær..fått en del av søstera mi. så masse nye kjoler.. måtte le da jeg fant en joggedress til ronja.. i fløyel og med leopard prikker! [8D]

tok noen bilder å, men gidder ikke før i kveld å legge de inn på datan da.. tenkte jeg skulle fixe litt på hjemmesia da. [:D][:D]

hehe.. skal få se senere da! [:D] gjøre det i kveld når tutta sover [8D]

*gledermeg*

ORIGINAL: nettemor

hehe.. skal få se senere da! [:D] gjøre det i kveld når tutta sover [8D]

sitter i spening å venter på bilder...[:D]

heia ... god å se at vi alle sammen er blitt flinkere til å bruke vårt eget forum. vi e døktig(flink) i dag har vi vært ute å trilla. vi e så heldig å ha kjempefint vær jer i trønderlag. e vist meldt like fint i mårrå å.. herlig. det bli altids fort nok vinter.. koz dere alle sammen...

Back
Topp