Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lisee
ORIGINAL: Jordbæret
Vi burde nesten avtale tid for når vi skal logge oss på her å skravle litt sammen!!! [:D]
JA DET GJØR VI! Syns det var en kjempegod ide jeg! Kan vi ikke avtale en kveldsbeite da?[:)]
Vi burde nesten avtale tid for når vi skal logge oss på her å skravle litt sammen!!! [:D]
JA DET GJØR VI! Syns det var en kjempegod ide jeg! Kan vi ikke avtale en kveldsbeite da?[:)]
Det hørtes veldig koslig ut ihvertfall! Men det kan jo være litt problemer med at vi alle har forskjellig rytme på barna.... men jeg er med å prøver!!
Hvis vi ikke klarer å komme innom en tur, så kan vi jo bare ta en annen tid en gang senere.ORIGINAL: Sanka
*skravleskravle* [:D][:D]
går det med dere i dag da? [:)]
må si her går det bare bra! [:D]
ORIGINAL: Sanka
*skravleskravle* [:D][:D]
går det med dere i dag da? [:)]
må si her går det bare bra! [:D]
Jada, går så bra atte[:D] I helgen skal vi på Dyrskun i Seljord, det blir gøy[:)]
Hadde en liten nattevåker i natt, vi. Han pleier jo å sove søtt hele natta, men i natt lå han våken leenge. Ikke noe skrik eller noe, men skravla og lo... En gang bøyde jeg meg over han for å gi sutten og da lo han så det jalla i hele soverommet (sånn skikkelig høy fistellatter) Da måtte jeg le litt for meg selv jeg også, enda klokka var 3[8D]