**SKRAVLETRÅD**

woho, 5 uker idag :))
eg sk i klubb på fredag, adle der vett at me har prøvt å bli gravide.
så eg lurer på om eg ska fortella det, hu eina vett om det da, eg klare kje å lyga om di spør helle... :)
Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Nå er det frokosttid iheimen.. ska på aftenvakt i dag og ungene har akkurat gått avgårde til skolebussen. Jeg skal møte ei venninne før jeg skal på jobb.
 
Lite som skjer her, har vært på jobb i dag og er rimelig kjei. I morgen har jeg fri (har arbeidshelg til helga) så da skal jeg bare slappe av.
 
det er så stille på nattevaktene mine for tiden, er det noen som kan anbefale noen serier eg kan følge med på? Har sett ganske masse, men kan jo være det kommer tips om noe eg ikke har sett :p
 
det er så stille på nattevaktene mine for tiden, er det noen som kan anbefale noen serier eg kan følge med på? Har sett ganske masse, men kan jo være det kommer tips om noe eg ikke har sett :p

Eg har masse tips :D berre du ikkje har sett dei før :p
- 2 Broke Girls (Kjempe mosom)
- New Girl (Ganske morsom)
- Awkward (Morsom den og!)
- Pretty Little Liars (Sinsjukt spennande!)
- The Secret Circle (Spennande!)

Det var noken av dei seriane eg ser på vertfall :D Håpa du ikkje har sett alle :)
 
Bah, sjønna ikkje kordan eg har klart og rekna fram til termin den 18. September! Når eg rekna på terminkalkulatoren på bv så får eg opp den 20! og det trur eg kan stemme :( Er jo berre to daga tilbake med så kjedelig alikavell! hehe


Da jeg var på ul ble jeg satt noen dager tilbake. Søren og! Hehe, men det går Seg til ^^
 
Da har jeg vært hos legen, og hun mente jeg er 8 uker på vei i dag, istedet for 7+4 :D ble også henvist til tidlig ultralyd, da jeg er så redd for å ha skadet reka. Jeg har klatret og fallt, pustet inn alskens ulumskheter i forbindelse med oppussing, festet og ikke minst tatt en angrepille før jeg fant ut jeg var gravid :( håper alt er vel... Hvilken type ting kan de se på tidlig ultralyd igrunn? Og foresten, lite proft av legen å mer eller mindre rett frem si at hun synes jeg skulle ta abort siden jeg er alene :( jeg skal skifte fastlege for å si det sånn!
 
Da har jeg vært hos legen, og hun mente jeg er 8 uker på vei i dag, istedet for 7+4 :D ble også henvist til tidlig ultralyd, da jeg er så redd for å ha skadet reka. Jeg har klatret og fallt, pustet inn alskens ulumskheter i forbindelse med oppussing, festet og ikke minst tatt en angrepille før jeg fant ut jeg var gravid :( håper alt er vel... Hvilken type ting kan de se på tidlig ultralyd igrunn? Og foresten, lite proft av legen å mer eller mindre rett frem si at hun synes jeg skulle ta abort siden jeg er alene :( jeg skal skifte fastlege for å si det sånn!

Lykke til og håpe alt står bra til :)
Dei kan vell se om hjerte slår vartfall, det er vell det viktigaste :)
Då hadde eg og skifta lege.. Det er no ikkje ho noke med vertfall!
 
Ikke sant? Det var nesten som hun ble irritert da jeg bekreftet gang på gang at JA, jeg ønsker faktisk å beholde! Joda, det kommer til å bli tøft, men jeg har utdanning, jobb, egen leilighet og mange flotte folk rundt meg. Helsepersonell burde virkelig holde seg nøytrale til slikt, eller ihvertfall late som.
 
Ikke sant? Det var nesten som hun ble irritert da jeg bekreftet gang på gang at JA, jeg ønsker faktisk å beholde! Joda, det kommer til å bli tøft, men jeg har utdanning, jobb, egen leilighet og mange flotte folk rundt meg. Helsepersonell burde virkelig holde seg nøytrale til slikt, eller ihvertfall late som.

HJELP for en lege! Hadde det kun vært pga angrepillen du tok, hadde jeg skjønt hvorfor legen ville spurt om du ville beholde, men fordi du er alene så skal ikke det være mulig? Hadde byttet lege tror jeg. Syns man skal komme godt overens.
 
Kan jeg få friste dere litt, med kveldsmiddagen vår ? ;)

Fløte gratinerte poteter, ovnsbakt indrefilet av svin, rødvinsaus og masse deilige grønnsaker :)
 
Back
Topp