**SKRAVLETRÅD**

er så oppblåst i magen at det gjør vondt. jeg er trøtt i tryne og vurderer å stelle meg og legge meg i den nye sengen <3 håper jeg sover bedre i natt, for den nye sengen er 10 cm mindre enn den vi hadde så hodet mitt sier at jeg kommer til å falle ut av sengen fordi den er for smal hehehehe.... Håper det blir en vanesak :P

eg regner ikkje med det er noen som er våkne nå... Eg må sitte oppe noen timer til for å prøve å snu døgnet for nattevaktshelg :P Ønsker dere en god natt ;)

God morgen!

Her regner det som bare det.. vi er oppe for å få ungene avgårde til skolen, når de har dratt så tror jeg at vi går å legger oss igjen (både jeg og min kjære har fri i dag).

Ellers ingen planer, ja anna enn husarbeid da.. få røska opp litt her til helga, skifte på senger og slikt.

Er også veldi kvalm idag :( er hjemme med lillegulle som har feber idag! Nå leker han fint på rommet og jeg sitter k en stol å ser i luften :p

jeg er trøøøøøt..... storebror har holdt leven nå i flere netter... off...

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Har endelig kommet i gang med litt husarbeid.. masse klesvask (iom at vi skal skifte på alle sengene) så dagen går nok til det. Skal begynne å brette sammen rene klær snart.. vet i allefall en ting jeg skal prøve å få kjøpt før babyen kommer.. og det er tørketrommel!!
Vi får eget vaskerom om ikke så lenge (når vi får gjort det ferdig.. gjenstår nesten ingenting, bare arbeidslysta for å få gjort det) og da har vi plass til tørketrommel :)

Skal også hive ut badekaret på badet (som ingen bruker) og sette inn dusjkabinett, planen er å få gjort det også før babyen kommer slik at vi får plass til stelleplass på badet.

Har ikke så vondt i puppene denne gangen jeg :-/ Skulle gjerne hatt det, de var superømme sist, visste så godt jeg var gravid.

GAAAAAAAAAAH!! Eldste kom hjem med ei utebukse som ikke er han!! Fant ut hvem den var sin, men nå lurer jeg på hvor i all verden eldste sin bukse er. Den er maks 14 dager gammel lissom.. måtte kjøpe ny til han for ikke lenge siden pga den han hadde var ødelagt.
Kjenner at jeg blir rimelig oppgitt rett og slett.

GAAAAAAAAAAH!! Eldste kom hjem med ei utebukse som ikke er han!! Fant ut hvem den var sin, men nå lurer jeg på hvor i all verden eldste sin bukse er. Den er maks 14 dager gammel lissom.. måtte kjøpe ny til han for ikke lenge siden pga den han hadde var ødelagt.
Kjenner at jeg blir rimelig oppgitt rett og slett.

ååå det der er såå irreterende... Håper dere finner den da. :)

Nå har jeg "bestil"t vognteppe til lille snusket.. hehe..eller jeg har spurt ei venninne om hun kan strikke ett til meg HVIS alt går bra :) Og det kunne hun, så når jeg har passert 3 mndr så skal hun være med meg til byen for å kjøpe garn. Jeg kan nemlig IKKE strikke.. ikke i det hele tatt..

Jeg satt å bladde i ett gammelt ukeblad på jobb i går og da jeg så dette så tenkte jeg "WOW, hvis ALT går bra så SKAL jeg ha det!!!!"

3208_vognteppe_m.jpg

Vet at det er veldig tidlig enda, men ingenting blir påbegynt før jeg er 3 mndr på veg. Jeg skulle bare lufte tanken for henne :)

Er det ikke fiiiiint????

Nå har jeg "bestil"t vognteppe til lille snusket.. hehe..eller jeg har spurt ei venninne om hun kan strikke ett til meg HVIS alt går bra :) Og det kunne hun, så når jeg har passert 3 mndr så skal hun være med meg til byen for å kjøpe garn. Jeg kan nemlig IKKE strikke.. ikke i det hele tatt..

Jeg satt å bladde i ett gammelt ukeblad på jobb i går og da jeg så dette så tenkte jeg "WOW, hvis ALT går bra så SKAL jeg ha det!!!!"

3208_vognteppe_m.jpg

Vet at det er veldig tidlig enda, men ingenting blir påbegynt før jeg er 3 mndr på veg. Jeg skulle bare lufte tanken for henne :)

Er det ikke fiiiiint????

Åja, kjempe fint! syns eg vertfall :D Vil ha og :( Må lære meg og stikke no trur eg :)

Nå er snuppa i seng, Det er fyr i peisen og jeg har tent masse levende lys i hele stuen og gangen (på minnebordet til Aron).
Mannen er enda på jobb og jeg koser meg med pretty little liars <3
<3 tenker mye på lillegutt i dag <3

er så oppblåst i magen at det gjør vondt. jeg er trøtt i tryne og vurderer å stelle meg og legge meg i den nye sengen <3 håper jeg sover bedre i natt, for den nye sengen er 10 cm mindre enn den vi hadde så hodet mitt sier at jeg kommer til å falle ut av sengen fordi den er for smal hehehehe.... Håper det blir en vanesak :p

er den brei? ;) vi er 2 (noen ganger 3) i en 120cm seng :P har har greid oss fint i snart 5 år :P (gikk til og med fint når jeg var høygravid :P)

er den brei? ;) vi er 2 (noen ganger 3) i en 120cm seng :p har har greid oss fint i snart 5 år :p (gikk til og med fint når jeg var høygravid :p)
Den er 150 :P

hvordan har dere det idag jenter? ;) eg sliter med å få sove etter nattevakt idag, vondt i magen og sliten. Bare en vakt igjen så er det fri noen dager...

Back
Topp