Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klart vi ikke spammer![]()
Takk dere! Kjekt med gode tilbakemeldinger!!!
Her er det en snørrete dag... Håper jeg ikke skal bli syk nå,men influensaen er vist på tur sies det!! Sitter på jobb og er lite motivert, men snart lunch!!!
Det håper jeg! Typisk meg å bli syk rett før helg med masse planer. Nå kjenner jeg at dagen går mot slutten her gitt......Stakkars, og masse god bedring.
Dersom du har det jeg hadde for litt siden er du bedre allerede i morgen
Det håper jeg! Typisk meg å bli syk rett før helg med masse planer. Nå kjenner jeg at dagen går mot slutten her gitt......
Takk!!Så nydelig![]()
Har du mulighet for å dra hjem og ta hjemmekontor resten av dagen?
Det gjorde jeg og lå i sengen og leste noen papirer jeg måtte gjennom
dro hjem ja! bare sykt trykk i hodet så tårene bare renner... og snyter meg hvert 30 sekund...deilig
God bedring. Håper du flir fort frisk!dro hjem ja! bare sykt trykk i hodet så tårene bare renner... og snyter meg hvert 30 sekund...deilig
Haha huffJeg hater snorking!
Ja til slutt fikk jeg det. han stoppet til slutt med snorkingen. Men ikke sovet godt. Har dytta bort armer og ben i hele nattUff da.
Fikk du sovet til slutt?
Ja til slutt fikk jeg det. han stoppet til slutt med snorkingen. Men ikke sovet godt. Har dytta bort armer og ben i hele nattskal helst ligge oppå meg
![]()
Da skal han ligge oppå deg jaJa til slutt fikk jeg det. han stoppet til slutt med snorkingen. Men ikke sovet godt. Har dytta bort armer og ben i hele nattskal helst ligge oppå meg
![]()
Da skal han ligge oppå deg jasynes han burde gjøre det utenom når han sover og
![]()