Ble ett knekkebrød med min fav ost påda er vi to!! lot bare vær å spise jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble ett knekkebrød med min fav ost påda er vi to!! lot bare vær å spise jeg![]()
Ble ett knekkebrød med min fav ost på![]()
Vi kjøpte en helt fantastisk ost i Amsterdam! Det var sånn typ gouda ost med hvitløk og urter, nam
Det var en spesial ostebutikk, de hadde så mange gode!Det høres fantastisk ut..
Det var en spesial ostebutikk, de hadde så mange gode!Men vi er bare to så det er måter på hvor mye ost vi greier å spise
![]()
Er det i Oslo det eller?Jeg pleier å handle en del på "den blinde ku" (kjede med ostebutikker).
De har mye spennende
Er det i Oslo det eller?
Bor ikke så langt fra Oslo så skal absolutt ta turen dit neste gangDe har en butikk på mathallen.
Bor ikke så langt fra Oslo så skal absolutt ta turen dit neste gang![]()
Jeg bor jo i Vestfold daPå hvilken side av Oslo bor du på siden du ikke bor så langt der fra.
Den er på Strømmen storsenter også dersom du bor i den retningen..
Omg!! Var i Amsterdam i november, hadde med mye god ost hjem!!!Vi kjøpte en helt fantastisk ost i Amsterdam! Det var sånn typ gouda ost med hvitløk og urter, nam
Akkurat nå er det den faste tomatosten som må høvles!! NammHva er fav osten din da?
Omg!! Var i Amsterdam i november, hadde med mye god ost hjem!!!
Jaa, det kan jeg tenke meg! Det var smaksprøver, ble nesten mett jegOmg!! Var i Amsterdam i november, hadde med mye god ost hjem!!!
absolutt verdt turen, fantastisk byTror nesten jeg må ta en tur til Amsterdam....
Bo på west cord city centre! Superfint og sentralt!! Og ta frokosten på Brotje Bert! Mmmmmm
Evt jentetur som jeg var på!! Og fantastisk middag på karibisk restaurant!! Etterfulgt av kveldstur gjennom red light!! Hoho!Da er det bare å finne noen som kan være barnevakt lenge nok til at mannen og jeg kan ta en langweekend..
Evt jentetur som jeg var på!! Og fantastisk middag på karibisk restaurant!! Etterfulgt av kveldstur gjennom red light!! Hoho!