**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Doc Morris? Tror den er sånn sensitiv?

Var doc morris jeg tenkte på. :) Takk for raskt svar. Rfsu sier at man kan teste tidlig, men der har mange blitt lurt....ikke veldig pålitelig virker det som.

A1 er vel også grei, ja.

Like sensitiv som doc morris? Hvem hadde du tatt av cb+, doc m, og a1?

10 dpo, ingen av dem, så tidlig sløser jeg ikke bort annet enn de billige. (billige det, enn å trøstespise, tenker jeg)

Det er bare cb jeg har prøvd av de andre, og den ville jeg ikke tatt så tidlig.

10 dpo, ingen av dem, så tidlig sløser jeg ikke bort annet enn de billige. (billige det, enn å trøstespise, tenker jeg)

Det er bare cb jeg har prøvd av de andre, og den ville jeg ikke tatt så tidlig.
Hehe, ser den. Jeg bruker bare de billige. Hun ville også ha to tette og sønnen ble nettopp skrevet inn på skolen nå... Nå har jeg begynt å blande meg og krysser fingrene for at vi kan gå gravide sammen! Hun har nettopp lagd bruker her, så kan hun lære litt av dere drevne damene :p

Min eldste er også skolestarter i år, men vi prøver jo på nr tre da.

Ja, blir litt annet ;) De har prøvd i hvertfall 3,5 år nå og de siste 6 mnd har vært med CBFM.

Det er lenge!

Jeg synes det er lenge nok for oss jeg, og vår yngste er jo straks tre, bare

Nå er middagen spist. Mett. Bare 2,5 time igjen på jobb. Med alt jeg burde gjort er kanskje det litt lite. .

Må du ikke slite deg helt ut:)

Snart over for i dag. Går kl åtte, buss 2015.

Spennende planer i kveld damer? Foruten overtidsarbeid? Her skal jeg snart finne frem bøker.. Tar videreutdanning innen ledelse så må nesten få lest litt. Er bare så lite motivert for det for tiden.. :P

Jobb. Buss. (bv på bussen? Eller sims) hjemme, se til ungene som sover. Sløve en time, eller spise eller noe. Legge meg. Med eller uten mannen.

Jada... Sånn går dagene.

Ikke overtid i morgen. :-)

Jeg skal bare slappe av helt av i kveld :) Veldig deilig :D

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp