**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det er kjedelig å vente på EL. Det er kjedelig å vente den første uka dpo også. Det er rett og slet mye og lenge å vente, som er kjedelig.

Så det gjelder å fylle den kjedelige tida med noe gøy. Prøve i alle fall.

Jeg er jo i "action"-tida nå. Hadde håpet å være 3 dpo, men er fortsatt pre-o, så det er bare å få med seg mannen til sengs i kveld også.

Ja denne pp er det barnedåp, storbyferie og vips så er jeg dpo så det er igrunn ganske deilig :)

Bare å hoppe til sengs hver dag nå da :D

Temper du eller tester du etter EL?

Ja denne pp er det barnedåp, storbyferie og vips så er jeg dpo så det er igrunn ganske deilig :)

Bare å hoppe til sengs hver dag nå da :D

Det høres ut som om du har planene klare for å få tiden til å gå, i alle fall.

Jeg har jo denne sedvanlige overtiden som fyller dagene mine, helger som fylles av aktiviteter med ungene, et par bursdagssfeiringer denne mnd, min nevø og min datter med 6 dagers mellomrom. Dagene går jo, men det hadde vørt greit om jeg var dpo snart.

Temper du eller tester du etter EL?

Jeg temper. Det "må" jeg nesten, med så uforutsigbare og uregelmessige sykluser som jeg har. EL tester har vist seg å ikke virke så godt, da jeg glatt får en uke i strekk med positive tester, med el en plass midt inni der...

Jeg temper. Det "må" jeg nesten, med så uforutsigbare og uregelmessige sykluser som jeg har. EL tester har vist seg å ikke virke så godt, da jeg glatt får en uke i strekk med positive tester, med el en plass midt inni der...
Såpass ja, en uke i strekk... Det var veldig lenge! Så utrolig kjedelig.

Det skyldes antakelig at jeg muligens kan ha noe forstyrrede hormonnivåer... som henger sammen med mine fertilitetsutfordringer. (pco(s))

Skjønner ikke hvorfor det skal være så mye greier... Kunne det ikke bare klaffe like lett for alle :)

Jeg tror TLC er den tv kanalen med mest rare programmer :p men klarer jo ikke la vær å se når man ikke får sove :)

God morgen.

Se tv fordi du ikke får sove? Ukjent problem. Jeg får tidvis ikke sove fordi jeg ikke legger meg, fordi jeg ser tv. Men jeg sovner på et blunk når jeg kommer meg i seng.

Konstant søvnmangel, siden eldste ble født...

Gjorde det litt i går! Pleier egentlig å bli kjempe trøtt av det :) Sov/sover han lite på natta han eller?

I natt våknet jeg av de værste magekrampene, jeg kasta opp og svetta og var sikker på det var blindtarm. Men etter en times tid slutta det. Utrolig ekkelt! Mannen min ble så redd, for jeg er ikke den som hyler hvis jeg har vondt i det hele tatt.

Vi begynnte så vidt å prøve rundt påsketider. Det er ikke så rart at det ikke har klaffet siden vi bodde i forskjellige land pga. jobb i ett års tid. Det har blitt flere måneder vi ikke har fått lagt inn en eneste aksje, så det er ikke rart det har tatt litt tid. I slutten av oktober flyttet jeg etter sambo, så nå er vi endelig ordentlige prøvere. :)

Vi begynnte så vidt å prøve rundt påsketider. Det er ikke så rart at det ikke har klaffet siden vi bodde i forskjellige land pga. jobb i ett års tid. Det har blitt flere måneder vi ikke har fått lagt inn en eneste aksje, så det er ikke rart det har tatt litt tid. I slutten av oktober flyttet jeg etter sambo, så nå er vi endelig ordentlige prøvere. :)

Nei, da er det ikke så rart det ikke har klaffet enda! :) Så deilig å endelig bo sammen da :) Her har jeg bommet på el hver mnd siden august så ikke rart det ikke har klaffet her heller :P

Gjorde det litt i går! Pleier egentlig å bli kjempe trøtt av det :) Sov/sover han lite på natta han eller?

I natt våknet jeg av de værste magekrampene, jeg kasta opp og svetta og var sikker på det var blindtarm. Men etter en times tid slutta det. Utrolig ekkelt! Mannen min ble så redd, for jeg er ikke den som hyler hvis jeg har vondt i det hele tatt.

Nei, han sover godt nå, som baby gjorde han ikke det, ikke før han ble et par år. Så ble han storebror. De sover helt greit, det er bare rett og slett slik det er med små barn, man har søvnmangel

Håper smertene dine er ufarlige og ikke kommer igjen.

Nei, han sover godt nå, som baby gjorde han ikke det, ikke før han ble et par år. Så ble han storebror. De sover helt greit, det er bare rett og slett slik det er med små barn, man har søvnmangel

Håper smertene dine er ufarlige og ikke kommer igjen.

Ja, det blir vel sånn! :) Derfor jeg virkelig nyter å sove lenge nå før det klaffer for oss, vet vi aldri får det tilbake igjen :)

Ja, det blir vel sånn! :) Derfor jeg virkelig nyter å sove lenge nå før det klaffer for oss, vet vi aldri får det tilbake igjen :)

Jeg prøver også å nyte alt litt ekstra. :) Søvn, spontanitet og alene tid. Alt det man kan se lenge etter når man får barn. :)

Håper formen din holder seg bra!

Ja, tror det er veldig viktig :) Selv om jeg lengter veldig etter en liten spire :)

Joda. De blir tenåringer og sover til middag, etterhvert. Så flytter de ut.

Det er bare en stund til...

(de blir større, det hjelper bare de blir sånn skolealder. Står opp uten foreldre i helga.)

Søster skal teste i morgen tidlig på 10 dpo. Hun har ikke billigtestene og lurer på hvilken hun skal kjøpe. Står på apoteket nå.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp