**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Oi. Såpass ja! Det er heldigvis ikke så ille til meg, bare kommer i bølger i løpet av dagen. Og det er vel mer ubehagelig istedet for vondt i forhold til deg. Ekkelt å ha så vondt at du besvimer da..
Både mamma og mormor har hatt helt likt og det eneste som hjelper er å få barn :p Så håper det slipper opp da :) Er ikke veldig morro. Men sånn er det å være dame :p

Både mamma og mormor har hatt helt likt og det eneste som hjelper er å få barn :p Så håper det slipper opp da :) Er ikke veldig morro. Men sånn er det å være dame :p
Greit med enda en motivasjon til å bli gravid da ;) har litt sånn hell i uhell og har bare mensen annenhver mnd, så slipper å slite med menssmertene hver mnd ;) tenkte forresten å svare på det spørsmålet du hadde lengre opp om el og hormoner. Er et hormonmonster når el er her! Kjefter på kjæresten for ingenting :p

Jeg er nok normalt sett mest hormonell sånn ca nå... Men ikke merket noe enda.

Greit med enda en motivasjon til å bli gravid da ;) har litt sånn hell i uhell og har bare mensen annenhver mnd, så slipper å slite med menssmertene hver mnd ;) tenkte forresten å svare på det spørsmålet du hadde lengre opp om el og hormoner. Er et hormonmonster når el er her! Kjefter på kjæresten for ingenting :p
Bare annenhver mnd? Jøss! Svigerinne hadde mensen sånn hun og men le fort gravid :) Hehe godt det ille bare er meg! Blir ikke sinna, bare så fryktelig lei meg :p

Jeg er nok normalt sett mest hormonell sånn ca nå... Men ikke merket noe enda.
Stille før stormen :p eller så er du kanskje gravid? :)

Bare annenhver mnd? Jøss! Svigerinne hadde mensen sånn hun og men le fort gravid :) Hehe godt det ille bare er meg! Blir ikke sinna, bare så fryktelig lei meg :p
Litt plagsomt å vente så lenge mellom hver gang. Syklus på ca 52 dager nå. Men håper det ikke gjør at jeg ikke kan bli gravid da :)

Får håpe på at det ikke har noe å si for deg :)

Stille før stormen :p eller så er du kanskje gravid? :)

Jeg har spottet siden mandag og gjør det enda, så jeg tviler på at jeg er gravid. Mensen kommer nok snart, før helga er omme, tenker jeg.

Litt plagsomt å vente så lenge mellom hver gang. Syklus på ca 52 dager nå. Men håper det ikke gjør at jeg ikke kan bli gravid da :)

Jeg ble gravid med første i en syklus med el en gang etter dag 50. Gikk fint det, selv om "menstermin " ikke var noe å gå etter.

Jeg ble gravid med første i en syklus med el en gang etter dag 50. Gikk fint det, selv om "menstermin " ikke var noe å gå etter.
Tempet du da eller? Vet ikke helt hvordan jeg skal finne ut når jeg har eggløsning, og er egentlig ikke så gira på å tempe :) og el-tester er jo ikke en garanti heller :p

Ja, jeg har tempet siden jeg sluttet med piller i 2006, utenom svangerskap og tiden uten mens etterpå.

Sliten etter 7 dager på rad med jobbing, en vakt til så er det helgefri, endelig :) Natta :)

Jeg skal liksom lese jeg.. Tar jo videreutdanning og må egentlig lese. Er bare så kjedelig.. Hatt dette før på tidligere studie, så det er så innmari repetisjon og da faller motivasjonen min.. Ellers må jeg dele med dere.. Jeg har søkt på master! Forhåpentligvis kommer jeg inn og det skal kombineres med 100% jobb. Gleder meg! (Med forbehold om at jeg kommer inn da) ;)

Hjemme.

Vel, for to timer siden, jeg har sykla, og dusja, og kollapas på sofaen. Straks senga.

I morgen heldigvis fredag. Bare de vanlige 7,5 timene, og skishopping til guttungen etter jobb. Og så helg :)

Hjemme.

Vel, for to timer siden, jeg har sykla, og dusja, og kollapas på sofaen. Straks senga.

I morgen heldigvis fredag. Bare de vanlige 7,5 timene, og skishopping til guttungen etter jobb. Og så helg :)

Har du sjekket Fischerski? Så i datteren min sin barnehage i dag svarte/gule/knallgrønne ski fra fischer.. kom til å tenke på deg.. ;)

Vi får se hva vi finner :)

Endelig helg!!! Korsryggen min verker sånn at jeg må holde sengen. Besvimte nesten på jobb, ble plutselig sykt svimmel og de andre sa øynene mine gikk rett bakover og jeg mistet fotfestet og måtte rett og slett holde meg fast. Aldri opplevd før, fryktelig ubehagelig!

Fantastiske deilige helg <3 Skulle egentlig reise bort i helgen, men pga snøværet som kom blir vi hjemme. Kjempe deilig. Så ikveld blir det god mat og spilling med venner :-D

Helg ja. Det ble skipakke til gutten, vintersko til begge, og... Plussgrader.

Pizzaen står i ovnen, og i kveld må vi rydde, for i morgen skal vi ut, derved ha barnevakt.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp