**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Er så enige Twinkle. Kjenner og det kan være tungt til tider. Klart en unner andre å få smått, men kjenner det er tungt å sitte på sidelinjen å kanskje ikke få oppleve det flerne ganger.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Jeg forstår deg godt. Du unner andre det, men det blir ekstra sår når du ikke har en spire selv. Betryggende å vite at det som regel går for alle etterhvert ;-) Vi må bare tenke positivt :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Pillene virker, og jeg har begynt å blø.
Håper kroppen går rett inn i rute igjen, så vi kan begynne prøvingen på ny

Pillene virker, og jeg har begynt å blø.
Håper kroppen går rett inn i rute igjen, så vi kan begynne prøvingen på ny
Det håper jeg også!!!! Hvor mange uker var du da du mistet :-(? Håper det ikke går så lang tid til det klaffer igjen <3

Håper du blir fort gravid igjen

Det håper jeg også!!!! Hvor mange uker var du da du mistet :-(? Håper det ikke går så lang tid til det klaffer igjen <3

Var vel 7+4, men det hadde stoppet i uke 5.
Det får ta den tiden det trenger før det klaffer.
Det viktigste er at nå har jeg faktisk medisinene klare så jeg slipper å få dem 2 uker for sent

Den nederste testen er fra i dag. Den var ca lik den andre etter 5 min. Ettet 15 - 20 min. Var den sterkere syns jeg. Skal inn å ta plodprøve hos legen i dag. Blir den første i dag. Så får me sjå.

Vedlegg

• 1389345832920.jpg
    1389345832920.jpg
    47,3 KB · Visninger: 70
Jeg vil ha helg. Jeg er ufattelig klar for helg. Jeg er lei, trøtt, sliten. Jeg vil ha helg.

En times tid igjen

Den nederste testen er fra i dag. Den var ca lik den andre etter 5 min. Ettet 15 - 20 min. Var den sterkere syns jeg. Skal inn å ta plodprøve hos legen i dag. Blir den første i dag. Så får me sjå.

Gratulerer så mye

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har dere en fin fredag så langt?

Har dere en fin fredag så langt?
Ja! Helt fantastisk med helg! Og ingen planer :D Vi har akkurat spist middag, nå ligger jeg i sofaen å surfer på forumet. Planene i kveld er å strikke og lese. Har SÅ vondt i magen da. 2 dpo, og i dag og igår har jeg vært så øm og vondt i magen. 10 ganger så store/vondt eggløsningssmerter enn vanlig. Vondt når jeg ligger, sitter, går, står, og veldig oppblåst i magen.

Oi. Har sikkert sammenheng med oppstart av pergo. Dette er spennende Molly. Håper det klaffer for dg denne gangen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Oi. Har sikkert sammenheng med oppstart av pergo. Dette er spennende Molly. Håper det klaffer for dg denne gangen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det må jo være pergoen, men det er jo så lenge siden jeg tok tabelettene :-P Men har lest litt rundt på nett, at mange har erfaringer med mer smerter på pergo rundt eggløsning.. Og større blødning ved mens. Håper SÅ at det klaffer denne pp :-D Utålmodig.

åå så spennende :D håper det klaffer for dere altså :) og alle oss andre her og igrunn :D

Snart leggetid

7 dpo i morgen,

for meg som ikke pleier å være sikker på at jeg ER dpo før sånn rundt 4-5-6 dpo føler jeg at jeg har ventet en evighet allerede, også er det sååååå lenge igjen!

Er såååååå kjedelig å vente!! Så skjønner deg veldig godt, Sara :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp