**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Tror ikke det blir august på meg. Muligens første ikm, som er onsdag, men så en liten, rosa dråpe i kveld.

Vet at håpet ikke er ute, men som jeg har sagt før. De tre gangene jeg har vært gravid har en ting til felles. Ingen blod før ikm. Normalt sett spotter jeg noen dager før ikm. Nå etter sa i sommer har jeg hatt et par sykluser hvor spottingen kom så sent at jeg fikk håp. Sånnsett greit om det blir som jeg var vant til.

Huffda, så trist :( Men vi mister ikke håper for tr har kommet for fullt :) det kan jo være en festeblødning!

Og blør gjør jeg fortsatt ikke, men tempen....

Har du testet?

1 uke til julaften i dag jenter :D Vi skal feire hos svigerforeldrene mine med svigerinne, mannen hennes og niese :) Blir ikke hvit jul her i år, men julestemningen blir hva man gjør det til selv :)

Har du testet?

Ikke siden lørdag.

Tar en på torsdag om ikke mensen kommer, da har svigermor dradd, men denne tempen og svak spotting... Jeg tror det blir spekemat i jula.

Ikke siden lørdag.

Tar en på torsdag om ikke mensen kommer, da har svigermor dradd, men denne tempen og svak spotting... Jeg tror det blir spekemat i jula.

Får håpe det er bare noe du tror :) Men hvis ikke så er dette heldigvis ikke den eneste sjansen :)

Neida, ny sjans blir det alltids.

Vi har erfaring med det.

Jeg er en feiging. Tør ikje å teste for så å bli skuffet. Er så lei av dette kjenner jeg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Satt plutselig å tenkte på at om det hadde klaffet 1pp hadde jeg straks hatt termin! Tenk det da.. Vet at mange prøver mye lenger enn vi har gjort, og var innstilt på at det kunne ta tid, men nå begynner jeg å bli utålmodig! :( håååper det klaffer denne gangen :)

Håper det klaffer for oss alle her og at vi kommer på september :) vet alt om å bli skuffet!!! Men en dag blir det vår tur og :) Venninnen min prøvde forsone da hun slet og ble gravid 1 mnd senere, dette kan såklart være tilfeldig men hvis man tror på det så har jeg troen på at det fungerer :)

Ja det håper jeg også :) jeg kjører på med grapefruktjuice og solvipect i tillegg til pergo denne måneden! Har tro på at det skal gjøre susen :) :) men kanskje fotsone kan være noe hvis ikke...

Vi får bare smørre oss med tålmodighet og ta det som det kommer. En dag blir det sikkert vår tur.. men ooh gosh, har såååååååå lyst å flytte over til august forumet. .

Ja jeg og vil det!! Skulle ønske jeg kunne trylle :p

Her var det stille i ettermiddag :p Mannen min jobber til sent på natta så sitter hjemme og kjeder livet av meg :D

Håper det klaffer for oss alle her og at vi kommer på september :) vet alt om å bli skuffet!!! Men en dag blir det vår tur og :) Venninnen min prøvde forsone da hun slet og ble gravid 1 mnd senere, dette kan såklart være tilfeldig men hvis man tror på det så har jeg troen på at det fungerer :)
Jeg skal til fotsone i morgen, da blir det fjerde gangen på fire uker :-) Spennende å se om det hjelper på fruktbarheten :-D Håper på positiv eggløsningstest i morgen!

Jeg skal til fotsone i morgen, da blir det fjerde gangen på fire uker :) Spennende å se om det hjelper på fruktbarheten :-D Håper på positiv eggløsningstest i morgen!

Åh, så spennende!!! Venninnen min gikk dit 4 ganger hun og :D Har veldig troen på sånt, men det er jo ikke for alle :)

Har visst vært prøvere en stund vi også nå, må snart ut å kjøpe mer folsyre... Jaja, pp4 er i gang :-)

Vet jo jeg kan bli gravid, så stresser ikke med det enda. Ble gravid på pp1, men mistet. Har dessverre blitt litt lite sex de andre to pp av ulike grunner, så sjansen for klaff har vært liten. Satser på at pp4 er vår pp :-) EL forventes i juleferien, så sjansen er i alle fall større enn de foregående månedene. Blir sikkert en fin jul ;-)

HURRA for mine billige tester har kommet så her blir det masse tester framover. SKAL ta en imårå

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp