Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har jo et lite håp om den første el, da er det ikm i morgen eller onsdag. Men antakelig ikke før neste uke.
Vi får se.
Å bli VIP medlem på FS er som å vinne paraolympics..!
Hehe det går bra, skal til gyn på onsdag også har jo ballen begynt å rulle hos fertilitetsklinikken også!*Klemmepå*
Vet ikke helt hva som er riktig kommentar, men skulle virkelig ønske du kunne flyttet fra FS nå.
*Taster på app på mobilen*
Dusje- skifte- ut og spise med kolleger! Blir bra![]()
Litt av noen diskusjoner på det august forumet til tidermen det er kanskje sånn på alle termin forum hihi
Og verre skal det bli![]()
Dere er jo hvertfall saklig og jeg er enig, men det er noen andre der som jeg rister litt på hodet over![]()

Det er akkurat derfor jeg fremdeles henger litt her.
Savner stemningen her![]()

Nå er det søren meg nok! Nok en negativ test og her sitter jeg på min 4 dag siden tr skulle meldt sin ankomst og jeg er så trøtt hele tiden at jeg må sove på formiddagen og ettermiddagen, jeg er super kvalm hver morgen og sliter noe helt ekstremt med halsbrann og murringer men jeg er jo virkelig ikke gravid så kjære kropp, kan du drite i det her og gi meg mensen!!!!!!![]()
Eller:
Kjære kropp, hvorfor i alle dager er du så j***** treig med å utskille hCG i urinen min??
Å bli VIP medlem på FS er som å vinne paraolympics..!