Æsj, 2 dager siden TR skulle kommet og ingen tegn til hun og fortsatt negative tester. Typisk at tr skulle bytte syklus nå da, hun har jo aldri gjort det før![]()
![]()
Så lenge TR ikke har kommet kan du fremdeles være gravid.
Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, 2 dager siden TR skulle kommet og ingen tegn til hun og fortsatt negative tester. Typisk at tr skulle bytte syklus nå da, hun har jo aldri gjort det før![]()
![]()
Så lenge TR ikke har kommet kan du fremdeles være gravid.
Lykke til
Som grafen viser, negativ
Vi har spist pizza å sett alene hjemme med ungene. De har storkost seg. Minstå har såde i sofaen å vridd seg av latter, så vi satt å flirte å lo av henna igjen. Ungene er i seng å jeg koser meg med sjokolade og the voice finalen opptak.
Er dødskjedeilig på tven i helgene ingentig spennende. Er så enig at det er rart det er sånn. Burde jo vert masse kjekt i helgene. Greit å ta opp ting då.Så deiligVeldig fornøyd med vinneren av the voice hvertfall
Er så mye kjedelig på tv i helgene altså, litt rart for det er vel da de fleste har fri
![]()
Sara, har du testet? Spent![]()
Ikke testet i dag, nei. Tester når svigermor har dradd, da er jeg akseptabelt antall dpo etter siste antatte nylige mulige el.Jeg sniker også for å sjekke det, men hun har ikke lagt til noe i grafen sin for i dag. Så det kan hende hun ikke har testet. Og da skulle hun vel få besøk av sigermor noen dager.
12.12Når er IKM da, CocoChanel og Twinkle?
Ikke testet i dag, nei. Tester når svigermor har dradd, da er jeg akseptabelt antall dpo etter siste antatte nylige mulige el.