**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Æsj, 2 dager siden TR skulle kommet og ingen tegn til hun og fortsatt negative tester. Typisk at tr skulle bytte syklus nå da, hun har jo aldri gjort det før :( :p

Så lenge TR ikke har kommet kan du fremdeles være gravid.
Lykke til

Hva driver dere med på lørdagskvelden? :) Her sitter jeg under teppet og ser på The Town på TVNorge :)

Som grafen viser, negativ

Heldigvis altfor tidlig til å si at det er negativt. Jeg krysser fortsatt fingrene for deg.

*Taster på app på mobilen*

Vi har spist pizza å sett alene hjemme med ungene. De har storkost seg. Minstå har såde i sofaen å vridd seg av latter, så vi satt å flirte å lo av henna igjen. Ungene er i seng å jeg koser meg med sjokolade og the voice finalen opptak.

Vi har spist pizza å sett alene hjemme med ungene. De har storkost seg. Minstå har såde i sofaen å vridd seg av latter, så vi satt å flirte å lo av henna igjen. Ungene er i seng å jeg koser meg med sjokolade og the voice finalen opptak.

Så deilig :) Veldig fornøyd med vinneren av the voice hvertfall :D Er så mye kjedelig på tv i helgene altså, litt rart for det er vel da de fleste har fri :)

Så deilig :) Veldig fornøyd med vinneren av the voice hvertfall :D Er så mye kjedelig på tv i helgene altså, litt rart for det er vel da de fleste har fri :)
Er dødskjedeilig på tven i helgene ingentig spennende. Er så enig at det er rart det er sånn. Burde jo vert masse kjekt i helgene. Greit å ta opp ting då.:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Sara, har du testet? Spent :)

Jeg sniker også for å sjekke det, men hun har ikke lagt til noe i grafen sin for i dag. Så det kan hende hun ikke har testet. Og da skulle hun vel få besøk av sigermor noen dager.

Nå er det snart en ny uke igjen, synes denne helgen har gått altfor fort! Nyter de siste timene med tapas og gode serier :D

Gleder meg for neste uke og hva det bringer. Tenker enten må tr eller positiv test skje.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det blir spennende :D Er igrunn det samme med også :) Håper såklart på positiv <3 Hadde vært en koselig liten julehemmelighet :P

Chocochanel er vel på overtid? Skulle ikke ikm være forrige uke? Håper egfløsning var senere enn antatt og at du er gravid!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg sniker også for å sjekke det, men hun har ikke lagt til noe i grafen sin for i dag. Så det kan hende hun ikke har testet. Og da skulle hun vel få besøk av sigermor noen dager.
Ikke testet i dag, nei. Tester når svigermor har dradd, da er jeg akseptabelt antall dpo etter siste antatte nylige mulige el.

ImageUploadedByBV Forum1387174982.298923.jpg

Disse negative testene altså :p gjør meg gal! Får nok bare vente på TR som har bestemt seg for å leke luremus :(

Ikke testet i dag, nei. Tester når svigermor har dradd, da er jeg akseptabelt antall dpo etter siste antatte nylige mulige el.

Da fortsetter jeg bare å snike og krysse fingrene. :-)

*Taster på app på mobilen*

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp