KjæmpebraDen så jeg i helga. Kjempe bra ja!!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KjæmpebraDen så jeg i helga. Kjempe bra ja!!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Tuppeline: Spennende å se om en kommer. Krysser fingrene for den holder seg borte.
Lykkeliten: Får håpe de går fort over. Satsa på at tempen ikke stiger så det går utover målingene. Kan ikke ha sånne forstyrrelser når en temper![]()
. Er tpisk nå når jeg ikke har mer eggløsningstester at det er nå en skulle blitt positiv. Gikk tom på søndag. Er så typissk når en går tom så er de nye jeg har bestilt og forsinket i posten. bestilte på torsdag å det pleier å gå max 2 -3 dager, men neida det gjor det ikke nå. Krysser fingrene for at jeg kjenner eggløsningen, men er typisk det at jeg ikke skulle kjenne den denne mnden. Etter jeg mistet gangen før, så har jeg altid kjent eggløsning. Selv sitter jeg her å håper eggløsningen trer i kraft. Håpte den ikke skulle bli forsinket siden HCG var ute av kroppen før jeg mistet mest sansynligvis. Men som det ser ut så er den forsinket. Kjenner tålmodigheten blir satt på prøve, men men får ikke gjort n0oe annet enn å teste tålmodigheten endå mer
. Er tpisk nå når jeg ikke har mer eggløsningstester at det er nå en skulle blitt positiv. Gikk tom på søndag. Er så typissk når en går tom så er de nye jeg har bestilt og forsinket i posten. bestilte på torsdag å det pleier å gå max 2 -3 dager, men neida det gjor det ikke nå. Krysser fingrene for at jeg kjenner eggløsningen, men er typisk det at jeg ikke skulle kjenne den denne mnden. Etter jeg mistet gangen før, så har jeg altid kjent eggløsning.
Frøken pesimist føler jeg meg som nålaughing7.
Halloen damer
Håper dere har hatt en fin dag så langt.
Jeg tok en test i dag og det var kanskje litt antydninger til en ekstra strek på den. Ikm i morgen.. spennende.
Går altid kjapt når jeg bestille. Som regel 2 dager max 3. Nå som jeg trenger de tar de jo dagesvis. Det samme gjorde det en gang tidligere. Tenkte jeg var ute i god tid, men gikk opptil ei uke då. Typisk. Ikke noe mer å gjør med det. Bare prøva å holda humøret oppeÆsj, så kjedelig at testene ikke har kommet i posten. Jeg bestilte på søndag og fikk i posten i går fra billig-teste.dk.

Så spennande. masse lykke til?Halloen damer
Håper dere har hatt en fin dag så langt.
Jeg tok en test i dag og det var kanskje litt antydninger til en ekstra strek på den. Ikm i morgen.. spennende.
Går altid kjapt når jeg bestille. Som regel 2 dager max 3. Nå som jeg trenger de tar de jo dagesvis. Det samme gjorde det en gang tidligere. Tenkte jeg var ute i god tid, men gikk opptil ei uke då. Typisk. Ikke noe mer å gjør med det. Bare prøva å holda humøret oppe![]()
Tror ikke det vil vise noe på et bildeBilde?
Hei igjen jenter.
Jeg har vært mer eller mindre borte noen dager.
Noen som har savnet meg?
Skjedd noe spennende?
Her har EL-testene ankommet.
Venter EL om en 5-6 dager etter kalenderen, men har syns det kjennes ut som om den kommer et par dager tidligere.
Ikke det at det gjør noe, foretrekker EL i helgen, mer tid til humping![]()
![]()
Normalt er vel 12. Altså, medisinsk normalt. 20-40 skjer også...
Sara - Du er VIP-medlem nå. Du kan sende pm til Janet for å få sånn VIP-logo, om du vil da. Du er hvert fall en veldig viktig person her på FS. <3