**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Oi, er klokken så mye..
Skulle ha ringt mannen for en time siden.
Tar en tur på do, ringer etterpå, tar ut av vaskemaskinen og tørketrummelen, og dersom jeg får tid, kommer jeg tilbake til dere etterpå..

Når er det faktisk egentlig kroppen vår som bestemmer når barnet skal ut ikke barnet selv :p

Og kan komme før termin uten å være prematur også..
Pytt pytt, liker å tenke at det er bebisen som vil ut :P Ja klart det, har et tantebarn som kom flere uker før termin uten å bli prematur. Er ikke grensa 4 uker?

Ble visst ikke skravling på meg i kveld likevel.

Etter å ha fptt ut loft ble heldigvis buksa mi passelig igjen. Det er bare sånn typisk dpo-greie dessverre.

Ungene mine har forresten vært helt gjennomsnittelige på ca 3,5 kg begge to.

Spent på tempen i morgen, den SKAL liksom falle i morgen dersom jeg ikke er gravid, men sist syklus sank den vel ikke før 16 dpo, så... det er ikke en fasit det heller.

Men leggetid i alle fall

Æ trur både Sara å Lykkeliten havne på Juli ilag æ :)

Nå surrer du igjen. :p

Anonym og Sara har sjansen på juli, vi andre på august. Så vi havner jo ikke sammen da. :(

*Taster på app på mobilen*

Håper du er gravid, men ikke at du skal slite med veldig mye kvalme i så fall. Jeg vet at det er verdt det når babyen er født, men noen slipper jo kvalmen helt. De aner ikke hvor heldige de er... Kvalme i svangerskapet er virkelig helt pyton, DET kan jeg skrive under på! Har hatt det i begge mine, og det er en av grunnene til at det blir en etterpåklatt her om vi lykkes. Jeg har rett og slett ikke orket tanken på en runde til med kvalme før nå... Men nå er det blitt litt sånn, NÅ ELLER ALDRI, pga både min og mannens alder. Gruer meg veldig til uke 6-14, da jeg er rimelig sikker på at de ukene blir alt annet enn hyggelige :-( Nå kunne jeg tenkt meg positiv test om ca tre-fire uker, og så skulle jeg gjerne spolt 10 uker fram :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, jeg kjenner en del som har hatt mye svangerskapskvalme, sånn som deg da. Derfor jeg er litt ambivalent til symptomet kvalme. :-)

Håper du snart er 10 uker frem i tid, med riktig resultat. ;)

Vi la oss, men jeg får ikke sove
Måtte opp og tisse på nytt. Blir kvalm av bevegelse (derfor ingen sengeaktiviteter) og av å ligge på sidene eller magen. Går det an å sove på ryggen? Det klarer jo ikke jeg. Æsj. Kanskje det er WY som gjør meg kvalm.

Sniker på august 2014. Drømme litt. :D

Nei. Nå må jeg slutte. Natta. Forsøker igjen på å sove litt. :-)

Wy gir mer progesteron, sant? Og det er vel en mistanke om at det kan gi kvalme. Så ikke wy som gir deg kvalme, men effekten av den?

Og ja, man kan sove på rygg. Jeg sover helst på magen. Det går ikke når magen er for stor. Bekkenløsning liker ikke å ligge på siden. Man lærer å sove på rygg.

Wy gir mer progesteron, sant? Og det er vel en mistanke om at det kan gi kvalme. Så ikke wy som gir deg kvalme, men effekten av den?

Og ja, man kan sove på rygg. Jeg sover helst på magen. Det går ikke når magen er for stor. Bekkenløsning liker ikke å ligge på siden. Man lærer å sove på rygg.

Godt å vite. Klarte til slutt å sovne. Heldigvis. :)

Ja, jeg tenkte på effekten av WY egentlig. For jeg har jo brukt det siden 3 dpo, så om det var en reaksjon på pillene var det jo litt rart om det kom først på 7 dpo. Progesteron derimot. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har menssmerter igjen nå. Så kvalmen er kanskje enten noe jeg har spist eller WY-effekten, tempen er høy, men lavere enn den pleier å være dpo. Og nå med menssmerter tenker jeg at tanta kommer, og om det er et befruktet egg så jobber livmoren med å bli kvitt det. :( Jeg er ikke glad i livmoren min, den vil jo ikke ha eggene? Æsj.

Sent from my iPad using BV Forum

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp