**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Haha.. Bare pass deg. Plutselig flytter testetøsa inn hos deg og, og da svir du fort av en test for hvert dobesøk. Hun eier ingen hemninger. :p

Jeg beklager at jeg ikke klarte å holde meg, men muligheten for festesmerter 5 dpo og festedipp på morgenen 6 dpo ble altoppslukende. Da hadde jeg en altfor tøff kamp mot testetøsa. :D

Og nå er jeg superkvalm. Føler at jeg må kaste opp hele tiden. Ojojoj, du kan tro testetøsa er rolig her nå?!?

Sent from my iPad using BV Forum
Testetøsa danser samba hos deg nå :D

Jeg har diverse symptomer jeg også, men jeg orker ikke en negativ test nå. Så testetøsa blir kuet av redselen her :P

- Taster med appen -

Hei dere:) slenger med et lite spørmål her jeg, siden de siste inleggene her er i dpo land:)
Har dere opplevd å ta en hcg test og at den er svakt positiv, men ikke før etter tiden (en time lenger)? Har opplevd dette nå flere ganger, så jeg er jo litt spent nå da:)

Hei dere:) slenger med et lite spørmål her jeg, siden de siste inleggene her er i dpo land:)
Har dere opplevd å ta en hcg test og at den er svakt positiv, men ikke før etter tiden (en time lenger)? Har opplevd dette nå flere ganger, så jeg er jo litt spent nå da:)

Jepp. Jeg har opplevd det to ganger, og fått positiv innen tidsfristen dagen etter. Men dessverre hos meg har det stoppet der da, for etter det igjen så har jeg blødd og mistet tidlig.

Men det er veldig mange som opplever at ved tidlig testing så slår testene ut etter tidsfristen i starten, og heldigvis går det jo bra hos de fleste altså. Kjempespennende hos deg nå da! :)

Testetøsa danser samba hos deg nå :D

Jeg har diverse symptomer jeg også, men jeg orker ikke en negativ test nå. Så testetøsa blir kuet av redselen her :P

- Taster med appen -

Skjønner det. Lurt å vente. Jeg eier ikke hemninger når testetøsa har flyttet inn, hun er forresten mye hyggeligere selskap enn tanta som kommer på besøk etterpå vanligvis. :p

Kvalmen ble bedre nå når jeg fikk spist litt middag...... Oj oj oj. Det pleier jeg ikke å bli ved omgangssyke. Haha... Nei, nå må jeg gi meg. :)

Skjønner det. Lurt å vente. Jeg eier ikke hemninger når testetøsa har flyttet inn, hun er forresten mye hyggeligere selskap enn tanta som kommer på besøk etterpå vanligvis. :p

Kvalmen ble bedre nå når jeg fikk spist litt middag...... Oj oj oj. Det pleier jeg ikke å bli ved omgangssyke. Haha... Nei, nå må jeg gi meg. :)

Ha ha alt er hyggelige enn tanta! Har trua på deg jeg! Havner du i juli da eller? Ff sier 29. juli hos meg, men bv kalkulatoren sier 1. August når jeg tar inn el..

- Taster med appen -

Ha ha alt er hyggelige enn tanta! Har trua på deg jeg! Havner du i juli da eller? Ff sier 29. juli hos meg, men bv kalkulatoren sier 1. August når jeg tar inn el..

- Taster med appen -

Menstermin 27. juli, EL-termin 2. august, og førstegangsfødende. Så da flytter jeg nok inn på august altså. :) Men om Sara og du er på juli så må vi lage en skravletråd der, så skal jeg holde meg til menstermin når jeg er på besøk der. :D

Og glem det med at kvalmen gir seg. Kom tilbake nå. Æsj. Omgangssyke da kanskje. Mat hjalp jo bare en halvtime.

- Taster med appen -

FF regner amerikansk, 40+0
BV regner norsk 40+3

Derav avviket.

Jeg kan fint være i skravlehumør i kveld forresten, dpo land her også, men ingen testetaus egentlig. Tester ja, men ikke egentlig fordi jeg VIL, men fordi jeg på en måte trenger den negative bekreftelsen for å ikke skru opp håpet.

Vet ikke om jeg skal teste igjen i morgen, som etter min mening er ikm. FF mener ikm er fredag, og jeg vet søren ikke hva jeg skal gidde.

Heisann :)
Endelig fekk æ t å logg mæ på igjæn, har itj komme mæ inn på læng :p

Krysse fingran for at dokk får positive testa i uka her:)
Sjøl e gubben bort fram t jul, så her blir d en liiiiiten pause :)

Så æ heie på dokk andre!!!!!!:talk017
Heisann :-) Kjekt du stikker innom, selv om det blir en prøvepause på dere nå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Heisann :) Kjekt du stikker innom, selv om det blir en prøvepause på dere nå.

Koselig innpå her, så må no værra her å skravle litt :) Virke som mang flytte herifra snart da....;)

Jeg kan fint være i skravlehumør i kveld forresten, dpo land her også, men ingen testetaus egentlig. Tester ja, men ikke egentlig fordi jeg VIL, men fordi jeg på en måte trenger den negative bekreftelsen for å ikke skru opp håpet.

Vet ikke om jeg skal teste igjen i morgen, som etter min mening er ikm. FF mener ikm er fredag, og jeg vet søren ikke hva jeg skal gidde.
Håper du får to streker nå, og ingen TR!!!

TR er ikke velkommen! Kvalme lover jo bra da :-)

Dette lover jo bra :-) Virker som om det er mange som får svake tester etter tidsfristen hvis testen blir tatt tidlig.

- Taster med appen -
August er fint det også :-) Her blir det slutten på
august om det klaffer denne pp.

Jeg blir her minst noen uker til... Fikk TR på mandag, så IKM er 7.des her nå. Forventer EL rundt neste helg :)

Jeg blir her minst noen uker til... Fikk TR på mandag, så IKM er 7.des her nå. Forventer EL rundt neste helg :)

Håpe du havne på August forumet da :)

Håpe du e gravid æ :):):)

Jeg er drit lei.
Svake tester, og så negativ.
Symptomer som lurer meg.
Orker ikke mer, har mest lyst til å gå i hi.
Er sur, trist og lei.

Gleder meg nesten til TR kommer på fredag/lørdag..

TR er ikke velkommen! Kvalme lover jo bra da :-)

Ja
Jeg har litt ambivalent forhold til kvalmen nå. Jeg har brekt meg sikkert ti ganger i ettermiddag. Og jeg har lest at de som blir tidlig kvalm i svangerskapet er det i snitt også veldig langt ut i svangerskapet. Og i så fall kan dette bli litt i overkant. Ligger på sofaen nå, for jeg blir kvalm av bevegelse. Og jeg måtte skifte for stram bukse på magen var forferdelig. Nesten så jeg håper dette er omgangssyke, men at jeg allikevel er gravid. :p Snakk om å være ambivalent ja.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp