**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ja, jeg tester allerede ved 8 DPO, er "redd" for å finne ut jeg er gravid for sent.
Skal begynne med noen medisiner når jeg finner ut jeg er gravid.
Og dessuten klarer jeg aldri å holde meg lenger heller.

Testen var forresten negativ, så får prøve igjen i morgen
Og det var ikke meningen å virke belærende eller noe, skjønner du vil finne det ut så fort som mulig når du skal ta medisiner :)

Og det var ikke meningen å virke belærende eller noe, skjønner du vil finne det ut så fort som mulig når du skal ta medisiner :)

Hehe..
Tok det ikke slik i det hele tatt, og er enig i at det er teit å teste så tidlig....
Tidligere har jeg fått || 10-16 DPO

Negativ g-test i dag også. Jeg er ca 12 dpo, så tror egentlig ikke det gikk denne gangen da.

Symptomer i dag er mensmurringer og hodepine, noe som sier meg at det mest sannsynlig er TR som nærmer seg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, jeg tester allerede ved 8 DPO, er "redd" for å finne ut jeg er gravid for sent.
Skal begynne med noen medisiner når jeg finner ut jeg er gravid.
Og dessuten klarer jeg aldri å holde meg lenger heller.

Testen var forresten negativ, så får prøve igjen i morgen
Sjansen for at du er gravid er fremdeles like stor, så lykke til med testene framover :-) 8 dpo er nok for tidlig...

Kanskje i morgen tidlig? Kanskje... vi får se.

Nå straks klar for svømmekurs igjen.

Hurra !!! Blir noen spennende dager for deg nå framover :)

:) Ja, nå er det nedtelling. Testing starter lørdag om en uke. ;) Skal holde meg til 10 dpo denne gangen her. :angel4

Negativ g-test i dag også. Jeg er ca 12 dpo, så tror egentlig ikke det gikk denne gangen da.

Symptomer i dag er mensmurringer og hodepine, noe som sier meg at det mest sannsynlig er TR som nærmer seg.

Æsj da. Venter med å gi helt opp til tr faktisk kommer da.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp