**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nå er det sånnsett ikke helt uvanlig at barhager handler barnehageting på klesbutikker heller, noen kjøper skifttøy der. Men ja, slik shopping syns jeg de bør ta uten å ha med seg ungene.

Neida, kan ha vært noe til bhg, men jeg synes det virket litt rart. Ville jo tippe en ansatt kan heller dra 30 min før arbeidsdagen er slutt og handle tingene på vei hjem fra jobb, i arbeidstid, uten å ha masse barn som venter. Men jeg vet ikke hva som skjedde, så det kan ha vært noe helt greit. Det bare så veldig rart ut. :)

sims på mobilen spiller jeg i dag også, men nå har jeg sluttet å fb-sutre i alle fall ;)

*Fnis*

I skravletråden her kan du vel få lov til å sutre over hva du vil? ;) Jeg sutrer stadig her i Skravletråden, og jeg har egentlig ingen gode grunner for å gjøre det.

Det var veldig rart for Skravletråden stod markert som lest på PC'en her, men så oppdaget jeg at det stod "Sara" på siste innlegg. Så jeg trodde ingen hadde svart her på lenge (etter at jeg skrev sist). Veldig rart. Pleier jo å stå som ulest/fet skrift når jeg ikke har vært inne på den.

den sto som lest her også, og vips så hadde du skrevet masse....

Jeg kan nok fint finne på å FB sutre flere ganger, men da på et annet vis... ettersom jeg ga etter i kveld...

Men, nå er det tid for litt kveldsmat og deretter senga for min del.

den sto som lest her også, og vips så hadde du skrevet masse....

Jeg kan nok fint finne på å FB sutre flere ganger, men da på et annet vis... ettersom jeg ga etter i kveld...

Men, nå er det tid for litt kveldsmat og deretter senga for min del.

Hihi.. Bare å sutre vet du. Må legge meg snart jeg og!

Tok en g-test i dag....... blenda :-(

Jaja, tror jeg er 10-11 dpo, men er ikke helt sikker. Det er uansett tidlig, så gir ikke opp enda.

På den positive siden:
- jeg testet negativt så tidlig sist pp også, og da var jeg gravid.
- kan være jeg er mindre dpo enn jeg tror.

På den negative siden:
- har kanskje bommet litt på EL og hatt litt for lite sex på riktig tidspunkt
- lite symptomer, kun litt mensmurringer (men var vel sånn sist også da)

Får ta ny test i morgen, om ikke TR dukker opp for tidlig da.

Sent from my iPhone using BV Forum

Tok en g-test i dag....... blenda :-(

Jaja, tror jeg er 10-11 dpo, men er ikke helt sikker. Det er uansett tidlig, så gir ikke opp enda.

På den positive siden:
- jeg testet negativt så tidlig sist pp også, og da var jeg gravid.
- kan være jeg er mindre dpo enn jeg tror.

På den negative siden:
- har kanskje bommet litt på EL og hatt litt for lite sex på riktig tidspunkt
- lite symptomer, kun litt mensmurringer (men var vel sånn sist også da)

Får ta ny test i morgen, om ikke TR dukker opp for tidlig da.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg holder meg på den at det er tidlig å teste jeg. :) Krysser fingrene for deg.

Dagens temp var lik. Tappen er nå hard og lukket. Eggehvitte utfloden har gått over til watery. Jeg tolker alt dette som at jeg er dpo, men siden tempen ikke ble høyere så avventer jeg WY til jeg har tatt en EL-test etterpå. Jeg vil se at LH er på vei ned før jeg begynner med WY siden jeg ikke hadde høyere temp i dag. Jeg har sett på de gamle grafene mine, og det har jo pleid å ta noen dager før tempen er helt oppe på 36,8 etter EL. Så jeg tolker det som at jeg er dpo nå. :)

Du er 2 dpo. Jeg er 9 dpo, det er bestemt.

Og den testen i dag, var for tidlig, ja. Vi satser på det!

Og der kom Siv Jensens endringer i statsbudsjett ut. Gjett for en bombe?

De dropper to barnehageopptak i året, som den rødgrønne regjeringen hadde satt inn fra 2014. Æsj.

Og vi trenger ikke starte noen politisk debatt, jeg bare hadde et bittelite håp om at denne skulle få gå gjennom. Det hadde kanskje passet meg veldig fint, om det ikke klaffer denne pp'en. :p

Usj, det var da vel noe av det alle de blå snakket om i valgkampen, noe de rød grønne egentlig bare måtte ta inn for å ikke tape stemmer siden alle de andre sa det. Og så dropper de det? Dårlig gjort!

Usj, det var da vel noe av det alle de blå snakket om i valgkampen, noe de rød grønne egentlig bare måtte ta inn for å ikke tape stemmer siden alle de andre sa det. Og så dropper de det? Dårlig gjort!

Ja, ikke sant? Veldig mange av partiene på begge sider hadde flere barnehageopptak i programmet sitt. Og jeg fikk skikkelig håp når det kom med på statsbudsjettet, men nå er det klippet bort. Så vi er tilbake til 1. september. Dårlig gjort ja.

Æsj. Testen nå var jo positiv? Og jeg har eggehvitte igjen. Og tappen har blitt myk og åpen på nytt? Hva holder kroppen på med?

Eller, kanskje den bare er neesten positiv. Æsj. Teststreken var tydeligst de første minuttene, men jeg lurer på om kontrollstreken har tatt den litt igjen. Den er mye sterkere enn den fra i går. Om det skulle være likt som forrige syklus etter EL så skulle streken i dag (CD 23) være lik som den som er på CD 14 her;

20131108_112138.jpg

Last edited:

HAHAHAHAHAHAHAHA... Forsiden på aftenposten.no akkurat nå:

Økte avgifter på tobakk og alkohol!!!! Jeg må le. *Fnis*. Bompenger skal fremdeles fiansiere veiene, og det skal lages nye bomprosjekter. Og nrk-lisensen øker.

Det er noen velgere som må føle at de står med skjegget i postkassen akkurat nå. Jaja. Jeg måtte bare le litt.

Last edited:
Syns egentlig den nederste ser mest positiv ut, jeg

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tja. I virkeligheten så ser fremdeles den på CD 21 helt klart positiv ut, men den har jo mindre rosa fargestoff enn flere av de andre testene. For kontrollstreken er så svak. Men de to strekene på den testen ser prikk like ut synes jeg.

Mens dagens er mer uklar, men jeg synes teststreken ser svakere ut altså. Enn sin egen kontrollstrek.

Her er bare de to testene, dagens nederst:
20131108_115630.jpg

HAHAHAHAHAHAHAHA... Forsiden på aftenposten.no akkurat nå:

Økte avgifter på tobakk og alkohol!!!! Jeg må le. *Fnis*. Bompenger skal fremdeles fiansiere veiene, og det skal lages nye bomprosjekter. Og nrk-lisensen øker.

Det er noen velgere som må føle at de står med skjegget i postkassen akkurat nå. Jaja. Jeg måtte bare le litt.

Hehe, ser sånn ut ja. Det er det jeg har tenkt, frp må merke mye regjerinsslitasje! Fint!!!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp