**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nei, altså, jeg bare tøysesurver over at du "kritiserer" at jeg surver... eller noe sånn. Da begynner jeg å bli trøtt, tror jeg...

Sulten er jeg også...

Nei, altså, jeg bare tøysesurver over at du "kritiserer" at jeg surver... eller noe sånn. Da begynner jeg å bli trøtt, tror jeg...

Haha.. Begynner egentlig å bli trøtt jeg også.

Har en skjortevask å henge opp også, så jeg er muligens tilbake.... om litt?

Har en skjortevask å henge opp også, så jeg er muligens tilbake.... om litt?

Ok da.

Jeg må jo finne ut mer om dette med lang LH stigning. Ble så nysgjerrig.

Farmville, det er sånn der facebookspill?

ER ikke på FB, hadde sikkert likt spillene, er ingen av mine bekjente som driver sånne spill, og sims på mobilen vil jeg skal logge inn på fb og beslke mine fb-venners sims-byer (som ikke finnes siden jeg ikke har FB venner, og ikke bekjente som driver med slikt) så jeg blir begrenset

FB_sutrer...

FB spill, både ja og nei.
Jeg spiller direkte på Zynga.
Kan ha egne venner der uten noen profil som kan hjelpe deg når man trenger det

Sent from my iPad using BV Forum

Men nå vil mannen legge seg. Han så på Lillyhammer. Og den er visst ferdig. Så da søker jeg mer i morgen. Eller. Nå ser han på "Fylla"?? på nrk.

Litt lyst å legge meg. Spent på tempen i morgen, nemlig.

Men hadde jo tenkt å ha med meg mannen for... ekteskapelige aktiviteter....

Han jobber. 30-45 minutter til, anslår han.

Jeg er for trøtt til det, tror jeg. Både til å være våken så lenge, og orke noe etter et igjen.

ER jo ikke det spørr fruktbar i kveld uansett, lukket, hard tapp og ikke noe slim.

Og jeg spiller sims, skravler og innser at jeg fortsatt er tett i nesen, så å holde munnen lukket et lite minutt før temoing i morgen er sikkert lurt...

Litt lyst å legge meg. Spent på tempen i morgen, nemlig.

Men hadde jo tenkt å ha med meg mannen for... ekteskapelige aktiviteter....

Han jobber. 30-45 minutter til, anslår han.

Jeg er for trøtt til det, tror jeg. Både til å være våken så lenge, og orke noe etter et igjen.

ER jo ikke det spørr fruktbar i kveld uansett, lukket, hard tapp og ikke noe slim.

Kan ikke han ta en pause nå da? Og jobbe litt videre etterpå? Eller tror du at det ikke er noe håp uansett, for svømmerne?

Jeg håper jo egentlig du er dpo.

Og jeg spiller sims, skravler og innser at jeg fortsatt er tett i nesen, så å holde munnen lukket et lite minutt før temoing i morgen er sikkert lurt...

Tett i nesen er jo også noen som blir av graviditet da.... Full av håp for deg jeg. Haha..

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp