**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Og denne "nummer tre ble nummer tre og fire"-tankegangen det medfører...
Den tanken har jeg også tenkt. Sannsynligheten for tvillinger øker med kvinnens alder også, men det nevner jeg ikke til mannen min, for da hadde han fått hetta og kanskje trukket seg fra prøvingen ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Farmville, det er sånn der facebookspill?

ER ikke på FB, hadde sikkert likt spillene, er ingen av mine bekjente som driver sånne spill, og sims på mobilen vil jeg skal logge inn på fb og beslke mine fb-venners sims-byer (som ikke finnes siden jeg ikke har FB venner, og ikke bekjente som driver med slikt) så jeg blir begrenset

FB_sutrer...

Haha.. FB-sutring også. Sara da.

Men jeg SKAL ha denne sims-prosenten opp på 44.

Er på 43, så det skal være mulig.

da opp på 50 i morgen, minst, Det tar tiiiiid å få opp et nivå, poenbart

Det er vel litt sånn som topp 20 konken? De vil ha deg til å bruke tid på dem.

Den tanken har jeg også tenkt. Sannsynligheten for tvillinger øker med kvinnens alder også, men det nevner jeg ikke til mannen min, for da hadde han fått hetta og kanskje trukket seg fra prøvingen ;-)

Ja, man må ha med mannen. Så jeg skal ikke nevne denne nye teorien om at lang LH-stigning/topp kanskje kan gi økt slipp av egg. Da blir det jo stopp på alle akjseforhandlinger her i huset.

Men... altså... jeg er for trøtt til å skrave

Og har bestemt meg for å komme meg til minst 44% av xp for å kommetil nytt level, for ved bytt leven fpr jeg ha en sim til, og da får jeg bygge university som tenåringene mine kan gå på...

*sims-skravler*
Lenge siden jeg spilte sims, men nå ble jeg litt fristet :-)

Troooor ikke det er så lurt p tenke for mye på tvillinger... de skjer når det skjer, og da takler man det. Men for de fleste av oss skjer det ikke

Troooor ikke det er så lurt p tenke for mye på tvillinger... de skjer når det skjer, og da takler man det. Men for de fleste av oss skjer det ikke

Jada. Jeg tuller litt. Synes egentlig alt er greit, men det er jo en del økte risikoer når det kommer mer enn en av gangen da.

Haha.. FB-sutring også. Sara da.

Mener du det er dumt å sutre over noe jeg har valgt å stå utenfor??? hæææ???

Mest av alt lurer jeg på om jeg burde registrere meg,,,,,enda en ting å bruke tid på....

Jada. Jeg tuller litt. Synes egentlig alt er greit, men det er jo en del økte risikoer når det kommer mer enn en av gangen da.

Det er det, men jeg "frykter" mest de første 2-3 årene etter fødsel...

Mener du det er dumt å sutre over noe jeg har valgt å stå utenfor??? hæææ???

Mest av alt lurer jeg på om jeg burde registrere meg,,,,,enda en ting å bruke tid på....

Ja, litt teit å sutre over det ja. Særlig for en voksen, oppegående dame som deg. Som sitter og samler poeng i sims. :p

Det er det, men jeg "frykter" mest de første 2-3 årene etter fødsel...

Joa, men "alle" jeg vet om som har fått tvillinger har fått dem prematurt. Liker ikke det at de er så bittesmå. Men ja. Grusomt å tenke på tiden etterpå også. Dobbelt av alt.

Joa, men "alle" jeg vet om som har fått tvillinger har fått dem prematurt. Liker ikke det at de er så bittesmå. Men ja. Grusomt å tenke på tiden etterpå også. Dobbelt av alt.

Den eneste jeg kjenner til irl som har fått tvillinger, fikk dem til termin.

Mer "skremmende" å tenke på to av alt. Med to fra før.

Nå hang PC'en seg!

Den eneste jeg kjenner til irl som har fått tvillinger, fikk dem til termin.

Mer "skremmende" å tenke på to av alt. Med to fra før.

Ja, da blir det mer skremmende med alt etterpå.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp