**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
I kveld, etter at jeg har lagt ungene så mannen får jobbe, så regner jeg med at jeg havne her. Burde jobbe jeg også. Og gjøre husarbeide. Havner sikkert her, og øser av meg frustrasjoner over denne idiotiske kroppen min.

Da kanskje vi kan skravle sammen. Om ikke mannen trekker meg opp etter ørene. Jeg har lovet han å være med i november. Siden jeg fikk skravle hver kveld i oktober. :p

Skjønner den.

jeg burde jobbe litt, for jeg har ikke gjort nok av det i oktober. Og definitivt husarbeide, som jeg heller ikke gjorde min andel av i oktober, er jeg redd...

Da kanskje vi kan skravle sammen. Om ikke mannen trekker meg opp etter ørene. Jeg har lovet han å være med i november. Siden jeg fikk skravle hver kveld i oktober. :p

Midlertidig skravleklar.

oppblåst til tusen, ser ut som om jeg er 4-5 mnd på vei, luftig og vondt. Mannen legger ungene selv om det var jeg som skulle gjøre det, for jentungen tulla bare så masse. Jeg bør jobbe. Jeg bør ta kjøkkentjenesten. Jeg bare sitter her.

Trøtt!!! Har jobbet 10 timer i dag, og nå er mannen ute, så må ta meg av legging og lesing alene. Grrr!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Midlertidig skravleklar.

oppblåst til tusen, ser ut som om jeg er 4-5 mnd på vei, luftig og vondt. Mannen legger ungene selv om det var jeg som skulle gjøre det, for jentungen tulla bare så masse. Jeg bør jobbe. Jeg bør ta kjøkkentjenesten. Jeg bare sitter her.

Oj. Pleier du å være oppblåst i dpo-land? *Håpfull*

Jeg fikk en telefon. Ellers bare sitter jeg her. Skulle ryddet. Orker ikke. SLITEN!

Det er jo ingen her jo? Nå har jeg ventet i 45 min på skravling her! :eek:

Tja, ja, jeg pleier vel muligens å være oppblåst dpo.

Tja, ja, jeg pleier vel muligens å være oppblåst dpo.

Ok da. Jeg synes du skulle si: "Nei, det har jeg ikke vært på leeenge".

Jeg tenkte jeg måtte hilse på uke 47 gjengen nå. Siden jeg har flyttet langt inn i den uken nå. Men der ønsket jo trådstarter at noen skulle ta over. Så VIPS hadde jeg ansvar for den uken jeg kom inn i. :p Klarer ikke å være med i en IKM tråd uten å ha ansvaret jeg? Sykdom?

Eller. Jeg hadde ikke ansvaret helt i starten, for da hadde jeg akkurat sluttet på pillen.

Jeg tenkte jeg måtte hilse på uke 47 gjengen nå. Siden jeg har flyttet langt inn i den uken nå. Men der ønsket jo trådstarter at noen skulle ta over. Så VIPS hadde jeg ansvar for den uken jeg kom inn i. :p Klarer ikke å være med i en IKM tråd uten å ha ansvaret jeg? Sykdom?

Eller. Jeg hadde ikke ansvaret helt i starten, for da hadde jeg akkurat sluttet på pillen.

Hehehe..
Slik var jeg sist...
Denne gang har jeg (hittil) klart å holde meg unna

Hehehe..
Slik var jeg sist...
Denne gang har jeg (hittil) klart å holde meg unna

Hihi.. Jaja. Det er jo morsomt å følge med på alle andre som er nokså synkronisert med en selv. Men dette er første syklusen det har klusset seg til for meg da. For jeg har jo hatt stabile sykluser, men nå måtte jeg flytte ut av min egen tråd. For noe tull. Liker ikke at kroppen tuller, men håper den bare holder på å bli superfruktbar. :p

Hihi.. Jaja. Det er jo morsomt å følge med på alle andre som er nokså synkronisert med en selv. Men dette er første syklusen det har klusset seg til for meg da. For jeg har jo hatt stabile sykluser, men nå måtte jeg flytte ut av min egen tråd. For noe tull. Liker ikke at kroppen tuller, men håper den bare holder på å bli superfruktbar. :p

Lengre egg-modning => mer fruktbar :P

Superfruktbar hadde vært noe :-)

Ok da. Jeg synes du skulle si: "Nei, det har jeg ikke vært på leeenge".

for meg er det egentllgi mer sånn "jaaa, tenk om dette kan bety at jeg ER dpo?"

Jeg har oftere markert oppblåst dpo enn før el i alle fall, så det er jo lov å håpe...

Er det mye skravling i IKM trådene deres da? Jeg har skrevet meg opp på uke 45, men synes det er litt lite aktivitet der egentlig.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp