**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg tror el testen var positiv idag også.. Vi humpa også et jeg spent på tempen i morgen.

- Taster med appen -

Ekstremt stabil temp du har da! Min går alltid litt opp og ned, aldri helt rett!

Jeg har termometer med bare én desimal. Det har gitt meg helt greie grafer så langt så jeg har ikke giddet å kjøpe et nytt. Derfor blir det lettere samme temp mange dager på rad. :-)

Jeg har termometer med bare én desimal. Det har gitt meg helt greie grafer så langt så jeg har ikke giddet å kjøpe et nytt. Derfor blir det lettere samme temp mange dager på rad. :-)
Aha! *lyspære*

- Taster med appen -

Satser på temp opp for mange av oss i morgen!

Hurra! 1 dpo!

- Taster med appen -

Testesyk tralala... Vente til fredag!

Sent from my iPhone using BV Forum

Men hvor er Lykkeliten??

Her er jeg! :)

Positiv EL-test i dag (den ser nesten negativ ut på bilde da? Jaja. Ser positiv ut her hos meg). Dersom jeg er sånn som før på LH-toppen min får jeg nok en "kraftigere" positiv i morgen, altså en hvor teststreken er sterkere enn kontrollstreken. Jeg må nesten bare vente og se, siden det har vært så mye rot denne syklusen.

Håper likevel på at nå kommer EL. Snart. Bare noen dager til dpo-land? Krysser fingrene litt til.

20131106_134058.jpg

Snart da.

Kanskje vi skal rule august i stedet?

Jeg tviler snart litt på om jeg har hatt el eller ei...

Snart da.

Kanskje vi skal rule august i stedet?

Jeg tviler snart litt på om jeg har hatt el eller ei...

Hmm.. Men da må du nesten legge inn aksjer da?

Jeg er med på å rule august jeg altså.

Hva sier legen når man forteller at man har tempet og tatt EL-tester og VET at termin er forsinket siden EL er forsinket? For mensterminen min er jo fremdeles 27. juli. Uansett når EL finner på å dukke opp.

Legen kysser da av for at du ikke er helt sikker på siste mens...er min erfaring.

Når det var 5 uker forskjell, forholdt legen seg til min mening. Dvs, hadde ul før første kontroll, det hjalp vel..

Når det var bare ei uke, så var vi uenige om termin til jeg hadde vært på ul. Normalt har man bare en time før ul likevel, så jeg nikker og smiler og forholder meg til min termin før ul uansett.

Og ja, vi forsetter aktiviteten for å lage baby fom i kveld, just in case

Og ja, vi forsetter aktiviteten for å lage baby fom i kveld, just in case

Ok. Jeg håper jo egentlig du har hatt EL og havner i juli, men om du ikke har hatt EL og treffer på gullegget nå de neste dagene så blir det fint å henge med deg i august og da. :p

Krysser uansett fingrene for positiv g-test om ikke altfor lenge nå! :D

Legen kysser da av for at du ikke er helt sikker på siste mens...er min erfaring.

Når det var 5 uker forskjell, forholdt legen seg til min mening. Dvs, hadde ul før første kontroll, det hjalp vel..

Når det var bare ei uke, så var vi uenige om termin til jeg hadde vært på ul. Normalt har man bare en time før ul likevel, så jeg nikker og smiler og forholder meg til min termin før ul uansett.

Ja, da får jeg bare vente og se. Jeg fortalte jo legen min at jeg hadde en tidlig spontanabort, så hun har allerede skrevet ned det. Hun er vel sikkert kjent med ustabile sykluser etter det uansett, så da kanskje jeg får gjennomslag for min forsinkede EL. Får vel UANSETT vente på å faktisk få EL og så faktisk bli gravid før jeg begynner å tenke på termin, men ja, det er vel lov å drømme. Og vi planlegger jo termin-gruppe-fellesskap, så da må vi jo tenke litt på termin også.

Om det ikke går nå, så ramler jeg ned i kjelleren igjen.

Hva gjøre dere i kveld da damer?

Jeg sitter og utsetter å begynne med rydding. Vi skal pusse opp et rom, men først må vi rydde og gjøre klart. Og jeg skulle egentlig ryddet i dag. Men jeg er så sliten.

I kveld, etter at jeg har lagt ungene så mannen får jobbe, så regner jeg med at jeg havne her. Burde jobbe jeg også. Og gjøre husarbeide. Havner sikkert her, og øser av meg frustrasjoner over denne idiotiske kroppen min.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp