**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nei, i hvert fall ikke at det var så hyppige BH innkjøp som ble nødvendig. Jeg tenkte mer sånn: "Jeg må kanskje ha en annen bikini om jeg er høygravid neste sommer".
hehe, det evarierer jo fra person til person da!

hehe, jaja, 12 minutter igjen! Det får han nesten overleve. min gikk og la seg.. smart mann :p

Min også la seg. Men med et blad. "Da leser jeg det her da. Og venter på deg." Litt sånn furt. Lot som jeg ikke hørte det.

Skal vi se 4425 her. Tror jeg var på ca. 4300 i dag morges. Har fått til litt i løpet av dagen.
Oi, jeg husker ikke hvor mange jeg hadde da jeg startet.. hvis du går 40 sider tilbake, så står det kanskej der :p

Oi, jeg husker ikke hvor mange jeg hadde da jeg startet.. hvis du går 40 sider tilbake, så står det kanskej der :p

HAHAHA... Nei du, det orker jeg ikke begynne å lete etter. Og kan jo ikke bruke de siste 9 minuttene på det?!? Får heller sjekke det i morgen, hvor mange du startet med i dag.

haha, mannfolk ;)

Ja, men mest god da. Han trodde vi skulle legge inn aksjer i kveld. Jeg har utsatt det til i morgen tidlig. Så da var det greit. "Da vekker du meg da?" Hahaaha...

HAHAHA... Nei du, det orker jeg ikke begynne å lete etter. Og kan jo ikke bruke de siste 9 minuttene på det?!? Får heller sjekke det i morgen, hvor mange du startet med i dag.
hehe, men det var da jeg startet i kveld. husker ikke hvor jeg startet generelt sett :p

Og fortsatt uvant? Ja, det er jo allikevel absolutt mesteparten av livet man ikke er gravid da. Hmm..
fortsatt uvant.. jeg har vært gravid 4 ganger tilsammen, men har i i senga og en i magen.. så klart, ikke alt som går som det skal :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp