**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Tja. Den kom rett etter at jeg skrev at jeg skal passe på kiloene, så nå følte jeg at jeg hørtes ut som den slappe dundra. Unnskyld språket, ment negativt om meg selv. Haha.. Jeg er bare litt sliten etter en lang dag. Og jeg må jo opp og gi hunden kveldsmat, så jeg skal orke å reise meg. Snart.
jeg så på det mer som "nå har jeg akkurat satt meg godt tilrette for skravling... tar det snart" :;)

Da er det lov! Nesten helg jo!

Ja, ikke sant? Da får jeg sitte og kose meg med halloween-sjokolade selv. Like greit det.

Når jeg tenker etter tror jeg det var sånn det endte i fjor og.

Ja, ikke sant? Da får jeg sitte og kose meg med halloween-sjokolade selv. Like greit det.

Når jeg tenker etter tror jeg det var sånn det endte i fjor og.
Det gjorde det her også.. så rart.. :p

Jeg har vært avlogget alt for lenge. Det er jo 100 tråder på FS jeg ikke er oppdatert på. :confused: Hva har skjedd med FS? I juni kunne jeg logge på hver 4. dag og det var bare 2 tråder jeg ikke hadde lest siden sist.

Jeg har vært avlogget alt for lenge. Det er jo 100 tråder på FS jeg ikke er oppdatert på. :confused: Hva har skjedd med FS? I juni kunne jeg logge på hver 4. dag og det var bare 2 tråder jeg ikke hadde lest siden sist.
Det er folk som begynner å bli mer aktive =)

hah, både og. Gått fra 75B-80E på noen måneder, og holder på å vokse ut av de også........

Aha. Ja, da får du sette BH på handlelista til uka da.

Det er folk som begynner å bli mer aktive =)

Hihi.. Ja, det er vel det. Jeg får ta det igjen i morgen. Rekker det jo ikke når jeg skravler med deg. Du er så rask.

Jeg hadde forresten en BH-episode istad. Den klødde og jeg åpnet den i bilen, og glemte jo at 30 minutter senere var jeg fremme og da midt i sentrum uten mulighet til å diskre få lukket den igjen. Så jeg var veldig korttenkt. Men det ble mer behagelig i bilturen da.

Jeg har jo ladet opp med Tuppeline, Sara og 123Kjør :p

hehe, du får holde ut med meg en stund til :p

Jeg holder ut. Mannen maser da. Jeg har forklart at det bare er 20 minutter igjen, og så skal vi pusse opp det derre rommet han har planlagt i november. :p

Jeg hadde forresten en BH-episode istad. Den klødde og jeg åpnet den i bilen, og glemte jo at 30 minutter senere var jeg fremme og da midt i sentrum uten mulighet til å diskre få lukket den igjen. Så jeg var veldig korttenkt. Men det ble mer behagelig i bilturen da.
Jeg tok nettopp av meg min egne for kvelden :p Aaaah..

Kløne:p

Jeg holder ut. Mannen maser da. Jeg har forklart at det bare er 20 minutter igjen, og så skal vi pusse opp det derre rommet han har planlagt i november. :p
Haha, i november? :o Når skal du få tid til oss da=??? :p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp