**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Så: hatt en fin halloweenkveld?

Så: hatt en fin halloweenkveld?

Tja. Har ikke merket noe til halloween. :) Har ikke barn, og det var ingen barn der vi var, så da ble det voksenkveld uten halloween. Og heller ikke "Hallo vin?" siden jeg kjørte bil. :p

Tja. Har ikke merket noe til halloween. :) Har ikke barn, og det var ingen barn der vi var, så da ble det voksenkveld uten halloween. Og heller ikke "Hallo vin?" siden jeg kjørte bil. :p
hehe :p
Her gikk 4-åringen de 100 meterne som er gaten vår sammen med bestekompisen sin. Det holdt for oss, og for dem. bøttene deres be fulle på den korte tiden :p

hehe :p
Her gikk 4-åringen de 100 meterne som er gaten vår sammen med bestekompisen sin. Det holdt for oss, og for dem. bøttene deres be fulle på den korte tiden :p

Oj. Såpass ja. Gavmilde naboer. Jeg hadde kjøpt inn litt til gubben her hjemme i tilfelle noen banket på, men det er ikke så mange barn i gaten vår. Så ingen kom, og nå har vi godteri.

Oj. Såpass ja. Gavmilde naboer. Jeg hadde kjøpt inn litt til gubben her hjemme i tilfelle noen banket på, men det er ikke så mange barn i gaten vår. Så ingen kom, og nå har vi godteri.
hurra, godis!

Så fint ;) god natt folkens!

Sent from my iPhone using BV Forum

Auau, disse boobsene. Mitt kongerike for en god bh!

Høres lurt ut!

Tja. Den kom rett etter at jeg skrev at jeg skal passe på kiloene, så nå følte jeg at jeg hørtes ut som den slappe dundra. Unnskyld språket, ment negativt om meg selv. Haha.. Jeg er bare litt sliten etter en lang dag. Og jeg må jo opp og gi hunden kveldsmat, så jeg skal orke å reise meg. Snart.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp