**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Neste helg her også, tror jeg :) Har vel IKM rundt neste helg (+/-). Er jo ikke helt klok på kroppen min denne syklusen, vet bl.a ikke helt hvilken dag jeg skal regne som første TR-dag, men tror IKM neste helg er i nærheten i alle fall :)
Blir spennende her inne om en ukes tid! Mange som begynner testingen :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Dere bør nesten lage en egen testetråd!!

Vi må se om jeg kommer til å lage den først.
Vi har vært på fest hos de vi er invitert hos før, og dag har de spurt om man kan ta med kake.
Sa ikke noe denne gang, men sendte en e-post og spurte om vi skulle ta med...

Ok. Dersom du lager noe så må du ta bilde av det da! :)

Dere bør nesten lage en egen testetråd!!

Ja, det burde vi gjøre. Jeg er nok ikke førstemann. Kan lage "Skravlekjerringenes testetråd" (som er det nye økenavnet jeg så pent har gitt meg selv, og dessverre dere andre også. :p)

Her er forresten EL-testene mine. Jeg glemte å ikke drikke i 2 timer før testen i går, så kan hende det var derfor den ble litt mindre konsentrert. Dagens er klart sterkst. Så da bygger det seg nok (heldigvis) opp mot EL. Synes det hadde vært rart hvis ikke, med så mye eggehvitte-utflod og halvåpen tapp i flere dager.

13 dpo er øverst og 15 dpo (dagens) er nederst.

20131031_142416.jpg

Ja, det burde vi gjøre. Jeg er nok ikke førstemann. Kan lage "Skravlekjerringenes testetråd" (som er det nye økenavnet jeg så pent har gitt meg selv, og dessverre dere andre også. :p)
Høres ut som en god idé. Liker navnet også :p

Altså, jeg kan ta det på PM, jeg er kanskje litt teit, men føler jeg kan stole litt på dere jeg prater med dere.
Så dersom dere avslører hvem jeg er i virkeligheten, vil dere ikke fortelle det videre...

Ja, og i forumreglene står det også at man ikke har lov å dele videre informasjon man har fått på pm. :)

Så det er helt greit uansett! Skulle ikke gjort det selv om det ikke stod i reglene jeg altså. Men jeg synes det er så gøy å se hva folk får til å lage. Jeg har jo som sagt lyst til å prøve meg på de fingrene selv, men det får bli til halloween neste år.

Høres ut som en god idé. Liker navnet også :p

Ja, ikke sant? Du ville følt deg hjemme i en sånn tråd du også, om du skulle tatt en test? Nå er du jo heldigvis ferdig med det, men det er jo en perfekt tråd til FS. :p

Ja, ikke sant? Du ville følt deg hjemme i en sånn tråd du også, om du skulle tatt en test? Nå er du jo heldigvis ferdig med det, men det er jo en perfekt tråd til FS. :p
Hheehehe, det stemmer det :p

Hehe, så "rart" :p

Veldig!

Nei, jeg må dessverre gå nå. Skal dra kl. 15, så jeg må tisse først. Dobesøk på meg og gitt. :p

Ha en fortsatt trivelig dag! :D

Jeg var litt for rask. Er ikke hjemme og det var dokø, så jeg fikk bare ventet ett minutt. Den ble mye tydeligere. Så da håper jeg på EL på lørdag eller søndag. :-) Helst lørdag.

Flott!!!

Jeg har svakere eltest idag enn igår, men el skal liksom komme 5- 6 dager etter siste pergopille, altså til helga. Lørdagish.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp