**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Kake!!!!

Lyst på.

Jeg tror såvidt på at jeg er 1 dpo, fordi jeg har lyst. Jeg vet det kan bli motbevist om en dag eller to, men tror på det inntil det motsatte er bevist.

Og da er det fryktelig lenge å vente!

I mellomtiden spent på Lykkeliten sin el test i dag. Og fru Johnsen sin pergo-el.

Og mulig felles tester etterhvert?

Lykkeliten tester tidlig. Hvor tidlig? Neste helg?

Jeg har vage planer om å vente lenge. Kommer til å svikte. Men ikke før neste helg, og det bare om 1 dpo i dag. Tror jeg.

Enda svakere strek i dag?!? Hva skjer med meg a? :-( Æsj. Nå begynner jeg å lure på om kroppen tuller med EL. Har jo aldri gjort det før. Æsj.

Jeg tester 10 dpo er planen. Så det er lengre å vente enn neste helg uansett.

Og du er 1 dpo. Det har vi bestemt. :-)

test test test!!!

Testen var negativ, så da er egget sluppet og jeg har slukt noen pille Wild Yam.
Nå er det bare opp til svømmerne å gjøre jobben sin...
Gleder meg til å hoppe over på juli om et par uker :P

Testen var negativ, så da er egget sluppet og jeg har slukt noen pille Wild Yam.
Nå er det bare opp til svømmerne å gjøre jobben sin...
Gleder meg til å hoppe over på juli om et par uker :p
Da er det bare å ruge, og heie!

Enda svakere strek i dag?!? Hva skjer med meg a? :-( Æsj. Nå begynner jeg å lure på om kroppen tuller med EL. Har jo aldri gjort det før. Æsj.

Jeg tester 10 dpo er planen. Så det er lengre å vente enn neste helg uansett.

Og du er 1 dpo. Det har vi bestemt. :-)

Din skal da ikke begynne å tulle nå!

Din skal da ikke begynne å tulle nå!

Jeg var litt for rask. Er ikke hjemme og det var dokø, så jeg fikk bare ventet ett minutt. Den ble mye tydeligere. Så da håper jeg på EL på lørdag eller søndag. :-) Helst lørdag.

Jeg var litt for rask. Er ikke hjemme og det var dokø, så jeg fikk bare ventet ett minutt. Den ble mye tydeligere. Så da håper jeg på EL på lørdag eller søndag. :) Helst lørdag.
Når tester du etter el?

Jeg har også lett for å teste tidlig.
Neste helg tror jeg..
Neste helg her også, tror jeg :-) Har vel IKM rundt neste helg (+/-). Er jo ikke helt klok på kroppen min denne syklusen, vet bl.a ikke helt hvilken dag jeg skal regne som første TR-dag, men tror IKM neste helg er i nærheten i alle fall :-)
Blir spennende her inne om en ukes tid! Mange som begynner testingen :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp