**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hahaha... Nei, det går ikke. Da sier han: "Det burde være et sted jeg kan melde inn at du er SÅ mye på det derre babyworld greiene."

Og ja, han kaller det konsekvent "babyworld-greiene".

Sent from my iPad using BV Forum

" du holder på med den der skravlekonkurransen enda?" sa mannen da han kom fra trening og fant meg i sofa med pc

Ja...

"det varer ut mnd?"

Ja...

(men tror han jeg slutter å skravle av den grunn?)

Det er utrolig uvant.. jeg synes pynting og dill er rart.. så fikk vi en pyntedokke.. kjenner jeg er litt utenfor min egen komfortsone :p
Jeg er heller ikke noen jåle selv, men etter to gutter er det vel lov å håpe på en jente... Kjoler, rosa klær, dukker...sukk... Blir ikke mindre glad i en gutt da. Elsker guttene mine :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg får ta et hint.. Stinefine- du må komme igjen i morgen! Så kan vi leke mer! Har savnet deg!

Du får sove godt, jeg er spent på femling-grafen din.

" du holder på med den der skravlekonkurransen enda?" sa mannen da han kom fra trening og fant meg i sofa med pc

Ja...

"det varer ut mnd?"

Ja...

Fåfengt ;)
Han kan få leve i håpet?

Du mint mæ på nåkka....vi må kjøp knask t imårra :)

Vi har knask.

Vi har en som skal være brannmann. Og ei som ville være "mamma" i morges, men landet på brannjente ved middagen. (mor hadde tenkt prinsesse (kjole pluss krone fra hunderfossen), vi får se.

Ja...

"det varer ut mnd?"

Ja...

Tenkte akkurat det samme da jeg sa det til mannen, men det er faktisk fare for at vi skal pusse opp et rom i november. Mannen har en plan. Så da blir jeg kanskje opptatt da. Æsj.

Jeg er heller ikke noen jåle selv, men etter to gutter er det vel lov å håpe på en jente... Kjoler, rosa klær, dukker...sukk... Blir ikke mindre glad i en gutt da. Elsker guttene mine :)

Hehe, klart det er lov. Jeg synes det er fryktelig uvant å skulle bli mamma til en baby med hank. :p

Vi har knask.

Vi har en som skal være brannmann. Og ei som ville være "mamma" i morges, men landet på brannjente ved middagen. (mor hadde tenkt prinsesse (kjole pluss krone fra hunderfossen), vi får se.
Vi ska itj feire..men ska gi t ongan som dukke opp :)

Trøtt! Bikkja mi ligger og sover på føttene mine. :)

Min legger seg i buret rundt halv elleve- elleve! Og nå har vi jo stilt klokka og greier- han er på overtid!

Tenkte akkurat det samme da jeg sa det til mannen, men det er faktisk fare for at vi skal pusse opp et rom i november. Mannen har en plan. Så da blir jeg kanskje opptatt da. Æsj.

"Sorri mannen, jeg kan ikke være med å pusse opp rommet, jeg må sitte på beve! Jentene mine forventer at jeg stiller opp!"

Kan gå?

Vi har knask.

Brannmann og brannjente funker det.

Oh yes. Men du slapp å vente lenge du da, heldiggrisen. :D

Lik så greit at æ slapp å vente, æ e så utålmodig vettu....Ja,ja, har æ måtta venta lenger, så har æ jo bærre måtta :rolleyes:
Håpe du å slæpp æ vent så my lenger!!:)

Noen som tror jeg har klart å skravle eg inn på topplista til i morgen? :p

Er jo to dager siden lista ble oppdatert, kan jo fortsatt ta tid.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp